خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت آق قلا ؛

خدمت به شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت وظیفه ملی است

امام جمعه اهل سنت آق قلا گفت: : خدمت به شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت وظیفه ملی است.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۵۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، آخوند عبدالحی میرزاعلی امام جمعه اهل سنت آق قلا پیش از ظهر امروز در کنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت استان گلستان که در راستای اولین اجلاسیه ملی ۴۰۰۰ شهید برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت وظیفه ملی است

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس و شهدای انقلاب افزود: اقتدار و سربلندی امروز را مرهون ایثار و فداکاری دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس هستیم امروز وظیفه همه ما است که از انقلاب اسلامی و اسلام دفاع کنیم و اجازه ندهیم دشمن با نیرنگ های خود باعث تفرقه شیعه و سنی شود.

امام جمعه آق قلا تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند همه ما برادران اهل تشیع و تسنن با تمسک به قرآن کریم در مقابل آنان ایستادگی خواهیم کرد و این اتحادی که بین مسلمانان وجود دارد را بیشتر خواهیم کرد چرا که اتحاد رمز موفقیت و ایستادگی است.

آخوند میرزاعلی با بیان این مطلب که با علاقه و عشق در صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت جدیت داشته باشیم، افزود:عبادت جز خدمت به خلق نیست و بهترین خدمت به شهدا یادآوری آن‌ها و ارج نهادن به ارزش‌های آنهاست.

وی با اشاره به سخن قرآن کریم گفت: هیچگاه افرادی که از جان خود گذشتند و به شهادت رسیده اند را مرده نپندارید چراکه آن‌ها زنده اند و در نزد خداوند از روزی برخوردارند.

آخوند میرزاعلی افزود: همه ما موظف هستیم در راه اتحاد و همبستگی با یکدیگر بیشتر متحد و منسجم باشیم تا نفشه های دشمنان راخنثی کنیم و مکر و حیله خودشان را به خودشان برگردانیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شهدا دنبال پست و مقام نبودند و برای رضای خدا خدمت می کردند، خاطرنشان کرد: مسیر و راه روشن شهدا پس از شهادت آنها هیچگاه فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها