یک شهرک و یک ناحیه صنعتی جدید در گچساران ایجاد می شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۹۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در نشست با رحیمی فرماندار شهرستان گچساران بر پیگیری تأمین زمین مورد نیاز این طرح ها تاکید کرد و گفت: استفاده بهینه از امکانات و منابع و رونق تولید و صنعت در این شهرستان از اهداف ساخت این شهرک و ناحیه است.

بنام در خصوص زیرساختهای سرمایه گذاری افزود: دسترسی به اقتصاد مولد و پویا مستلزم فراهم کردن بسترهای مناسب سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: در این راستا ترغیب بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار می بایست مورد اهتمام جدی قرارگیرد.

بنام دست یابی به شرایط بهتر در جذب سرمایه گذار وکاستن فاصله توسعه نیافتگی صنعتی را نیازمند اعمال تدابیر ویژه در حوزه مشوق ها و تأمین زیرساخت دانست و بر ضرورت ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی، تامین زیرساختهای آن و ایجاد فضای امن و پویا به منظور بهبود فضای کسب وکار در سطح استان تاکید کرد.

فرماندار گچساران نیز در این دیدار با برشمردن مزایا و مشوق های شهرک‌های صنعتی برای صنعت‌گران، ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها و واگذاری ناحیه صنعتی حاجی آباد به سرمایه گذاران را نقطه عطفی در پیشرفت و رونق صنعتی و اقتصادی این نقطه از استان دانست و از مسئولان مرتبط خواست تا شرکت شهرکهای صنعتی استان را در جهت تحقق اهداف مورد نظر در این شهرستان یاری کنند.

رحیمی همچنین در زمینه همکاری سازنده در رابطه با ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در این شهرستان قول مساعد داد.

در این جلسه مقرر شد نشست مشترکی با مدیران منابع طبیعی به منظور مکان یابی ایجاد شهرک و نواحی صنعتی و همچنین برنامه ریزی های لازم به منظور جذب سرمایه گذار انجام شود.

ارسال نظرات