به زودی مرکز مشاوره خانواده با همکاری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۰۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در جلسه کارگروهراه اندازی مرکز مشاوره خانواده با همکاری دادگستری بانوان وخانواده همچنین از اجرای طرح ملی تکاپو در استان خبر داد و گفت: طرح تکاپو در استان آغاز شده و بر اساس این طرح ظرفیت های مختلفی در حوزه اشتغال بانوان شناسایی میشود که مهمترین اولویت آن شناسایی توانمندیهای زنان سرپرست خانوار است.
فریبا رحمانپورافزود: 18 هزار زن سرپرست خانوار زیر پوشش نهادهای حمایتی در استان وجود دارد که در این طرح توانمندیهای آنان شناسایی میشود.
وی گفت: بررسی آسیب های اجتماعی و تشریح وظایف هر یک از دستگاههای اجرایی در حوزه استفاده از مواد مخدر بانوان از دیگر مصوبات این جلسه بود که برنامه های متنوعی برای پیشگیری از این آسیب ها در حوزه بانوان در حال اجراست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در این جلسه ،کارگروه امور بانوان و خانواده را از مهمتری کارگروه های موجود دانست و گفت: با توجه به نقش مادران و خانواده در تربیت و آموزش جامعه این کارگروه نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند.
فتاح محمدی افزود: در بحث اشتغال و نمایشگاه توانمندی های بانوان نیز باید در جلسه ای موانع راه اندازی این بازارچه بررسی و هر چه زود تر این بازارچه راه اندازی شود تا بتوان به رونق اشتغال کمک کرد .
وی افزود: با توجه به نقش زنان در جامعه، مدیران برای تحقق طرح توانمندسازی زنان بیش از پیش تلاش کنند.
محمدی همچنین حضور مسولان در جلسه کارگروه بانوان را ضروری دانست و افزود:حضور مسئولان در این جلسات میتواند نقش موثری در حل مشکلات جامعه زنان استان داشته باشد.
ارسال نظرات