رئیس سازمان بسیج هنرمندان هنرمندان استان گفت:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان هنرمندان استان گفت: گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه نشاط آور است.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۳۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی در یادواره 17 شهید هنرمند مشگین شهر که با حضور پرشور مردم در سالن اندیشه ادره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت : آنهاییکه می گویند ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در حامعه غم وغصه می آورد سخت در اشتباه هستند زیرا نه تنها فرهنگ جهاد و شهادت غصه آور نیست بلکه در جامعه امید , نشاط وشادابی را به ارمغان می آورد.

وی تصریح کرد: شهدا وایثار گران به مراسم یادواره وکنگره ها نیاز ندارند , زیر آنها با خدای خود معامله کرد ه اند و بهای معامله خود از خدای خود گرفته اند این ما هستیم که نیازمند شهداییم نه آن که شهدا نیازمند بزرگداشت ما باشند. اجر و مقامی که شهدا نزد پروردگارشان دارند با بزرگداشت یا غفلت مردم از آنان کم و زیاد نمی شود. بزرگداشت و تکریم شهید در جامعه یعنی بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت و تمام نیکی ها و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری برای ارزشها و دفاع از جامعه و سرزمین اسلامی وجلوگیری از بروز ناهنجاریها وانحرافات در جامعه اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان درادامه گفت : دشمنان قسم خورده این ملت تمام توان خود را بکار گرفته اند که ارزشهای اسلامی والهی را در جامعه کم رنگ کنند و با پشتیبانی از بنگاههای رسانه ای و ماهواره ای وپخش برنامه های مبتذل و ضد دینی باورهای اعتقادی ودینی جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند د ر مقابل این هجمه های سنگین برگزاری یادواره های شهدا و بیان فرهنگ حاکم در هشت سال دفاع مقدس یک امر ضروری وانکار ناپذیر است.

دشتی در ادامه با یاد آوری صبر واستقامت خانواده های معظم شهدا افزود : آنهاییکه تکلیف احساس کردند وبهترین سرمایه های خود را به جبهات حق وعلیه باطل اعزام کردند و جسم مطهر قطعه قطعه آنها را تحویل گرفتند نخواهند گذاشت خدشه ای به ارزشها ودستاوردهای انقلاب اسلامی وارد شود .

وی د رادامه گفت : هنرمندان بهترین نقش را دفاع از این مرزوبوم بازی کردند ونقش آنان همیشه در صفحات دفتر افتخار انقلاب اسلامی خواهند ماند وهرگز این صحنه های ستودنی از بین نخواهد رفت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان از مشارکت وهمکاری قابل تحسین حوزه هنری استان اردبیل ناحیه مقاومت بسیج سپاه مشگین شهردر برگزاری یادواره 17 شهید هنرمند مشگین شهر تقدیر وتشکر کرد وگفت: قرار براین است که با مشارکت حوزه هنری وسایر دستگاههای فرهنگی وهنری استان درسایر شهرستانهای استان نیز یادواره هنرمندان شهدی برگزار خواهد شد.

اجرای نمایش , شعر خوانی , تجلیل از خانواده های معظم شهدای هنرمند از بخش های دیگر این یادواره بود.

ارسال نظرات