مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم شهرستان نمین:
مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب (س) در شهرستان نمین گفت: عموم مردم با گذشت از جان و مال خود در راستای تامین، حفظ و حراست از امنیت کشور گام بر می دارند و در تحقق این امر مهم نقش بسزای دارند.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۳۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در جلسه ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب (س) در شهرستان نمین اظهار کرد: مشکلات موجود در سطح کشور نباید باعث غفلت از اهداف اصلی نظام و اسلام شود.

امام جمعه نمین گفت: مردم موجب پیشرفت و تعالی اسلام بوده و در این راه از جان، مال و فرزندان خود گذشته‌اند.

وی با بیان اینکه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی باید دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها در سطح بخش‌های سه‌گانه شهرستان نمین با تمام ظرفیت خود درصحنه حضور پیدا کنند، افزود: برای تأمین امنیت باید هزینه‌ها داده شود و عموم مردم در تحقق این امر مهم نقش بسزایی دارند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت پایگاه‌های بسیج در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، از ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانه‌ها و عموم مردم خواست تا با تمام ظرفیت درصحنه باشند.

فرماندار شهرستان نمین نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: امنیت کشور باید با وحدت و یکپارچگی و با نقش سازنده عموم مردم حفظ و حراست شود.

فرهاد عبدالعلی پور از برگزاری جلسه‌ای با حضور کارخانه‌ها و تولیدی‌های شهرستان نمین خبر داد و گفت: پیشنهاد می‌شود که مسئولان و کارکنان دولتی شهرستان نمین چهار رقم آخر حقوق خود را به‌عنوان کمک‌های مردمی مدافعان حرم لحاظ کنند.

ارسال نظرات