خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: مسئولین جامعه باید ساده‌زیست باشند و با عملکردشان برای مردم الگو باشند.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۴۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت اصلاح الگوی مصرف و نقش مسئولین در این راستا اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف بیش از هر چیز وابسته به عملکرد مسئولین است چرا که همه چیز از قله سرازیر می‌شود.
این مسئول در خصوص لزوم قناعت در زندگی با اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: قناعت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خانواده‌های متدین است.
وی نقش مسئولین را در اصلاح الگوی مصرف بسیار موثر خواند و مطرح کرد: همانطور که معصومین نیز در سخنان خود گفته‌اند بزرگان و مسئولین جامعه باید ساده‌زیست باشند و با عملکردشان برای مردم الگو باشند.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اضافه کرد: متاسفانه ما بیشتر در بین مسئولین شاهد اشرافی گری هستیم که اصلا زیبنده نظام جمهوری اسلامی و ایران نیست.
حجت‌الاسلام مصطفایی مسئولین را در این وادی مقصر دانسته و تبیین کرد: مسئولین واقعا در این مسیر کوتاهی کرده‌اند و مردم در بسیاری از موارد از مسئولین جلوتر بوده‌اند.
این مسئول در ادامه تشریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی درست تولید کردن و درست مصرف کردن و اگر مسئولین در روش، منش و عملکردشان این‌گونه باشند بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
وی مردم ایران را مردمانی همیشه حاضر در صحنه معرفی کرد و گفت: مردمان ایران همواره حرف رهبر معظم انقلاب و مسئولین را گوش داده و دستورات اسلام را رعایت می‌کنند.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: بیشتر خیزش‌ها و موفقیت‌های کشور به برکت وجود مردم و بسیج سازندگی بوده است و متاسفانه مسئولین اقدامات چندانی را در این حیطه نداشته اند.
1005/ت30/ب
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها