دبیر ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب (س) شهرستان نمین گفت: برای کمک به مدافعان حرم بالغ‌بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی مردم این شهرستان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۴۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل از شکوه فرهنگ، سرهنگ حسین ایرانی در جلسه ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب (س) شهرستان نمین اظهار کرد: رزمندگان با حضور در سوریه و با از جان گذشتگی، مانع گسترش جنگ به داخل مرزها شده و به دفاع پرداخته‌اند.

فرمانده سپاه نمین با بیان اینکه تاکنون از سوی مردم این شهرستان 13 میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است، گفت: با توجه به آزادسازی حلب، در روزهای اخیر یک کامیون مایحتاج زندگی در قالب پتو، لباس، ارزاق عمومی، فرش، لحاف و لوازم‌خانگی از سوی کمیته‌های مردمی در سطح شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی بیان کرد: آن‌گونه که مدافعان حرم جان‌برکف برای حفظ و حراست از امنیت کشور به دفاع می‌پردازند، انتظار می‌رود کمیته‌های 12 گانه ستاد پشتیبانی شهرستان نمین نیز در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعالیت درخوری داشته باشند.

وی با عنوان اینکه عموم مردم در همه حال و علی‌الخصوص در صحنه‌های حساس کشور حضور دارند، بیان کرد: برای هر مسند و مسئولیتی که مسئولان آن را اشغال کرده‌اند، 71 شهید تقدیم شده است که باید از این خون‌ها حفظ و حراست شود تا شرمنده آن‌ها نشویم.

ارسال نظرات