رئیس اداره گاز شهرستان بیله سوار گفت: این شرکت تاکنون بدهی میلیاردی از مشترکین خود طلب معوقه دارد که کار ما را با مشکل مواجه کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۴۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

فرهاد معززیرئیس اداره گاز شهرستان بیله سوار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صبح مغان با بیان اینکه وصول معوقات و بدهی مشترکین از اصلی ترین مشکلات اداره گاز این شهرستان است اظهار داشت: این شرکت تاکنونبدهی زیادیاز مشترکین خود طلب معوقه دارد که کار ما را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این بدهی ها مربوط به جایگاه های سوخت (CNG) شهرداری بیله سوار است افزود: در صورت تسویه حساب بدهی ایستگاه گاز شهرداری، مشکلات مردم در بحث تهیه گاز خودروهای دوگانه سوز نیز مرتفع می شود.

رئیس اداره گاز شهرستان بیله سوار در پاسخ به این سوال که آیا تخفیف در بدهی مشترکان وجود دارد یا خیر، گفت: با توجه به قوانین وضع شده، امکان هیچ گونه تخفیف برای بدهی مشترکان وجود ندارد.

فرهاد معززی با بیان اینکه اداره گاز تاکنون بیش از 400 کیلومتر لوله کشی گاز در سطح شهرستان انجام داده است اظهار داشت: بیش از 9300 انشعاب نیز تاکنون در شهرستان مشخص و ایجاد شده است.

وی همچنین گفت: تاکنون 49 روستای شهرستان که حدود 70 درصد کل روستاها را شامل می شود از نعمت گاز برخوردار شده است و در حال حاضر 54 روستا نیز در حال اجرای گاز کشی هستند که پیش بینی شده است تا پایان سال 96 و با اتمام عملیات اجرایی این روستاها در کل، بیش از 90 درصد روستاها از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی در خصوص فرهنگ سازی در بحث مصرف بهینه گاز تشریح کرد: در مناطقی که برای اولین بار گاز رسانی می شوند دفترچه های حاوی مطالب اموزشی در خصوص نحوه استفاده از تاسیسات گاز به مشترکان جدید ارائه داده می شود.

وی افزود: علاوه بر ارائه دفترچه راهنما، بروشورهای حاوی مطالبی همچون صرفه جویی در مصرف گاز، استفاده از وسایل استاندار نیز در مناسبت های خاص به مردام ارائه و پخش می شود.

رئیس اداره گاز شهرستان بیله سوار از امادگی 24 ساعته اکیپ امداد این شرکت نیز خبر داد و ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از حادثه و یا قطعی در خصوص گاز در شهرستان اتفاق نیفتاده است.

ارسال نظرات