از سوی حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی ناحیه عشایری:

دوره آموزشی طرح رهروان شهید فهمیده در اصلاندوز اجرا شد

دوره آموزشی طرح رهروان شهید فهمیده به همت حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی ناحیه عشایری در اصلاندوز اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۵۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، دوره آموزش یک روزه فرمانده و جانشینان واحدهای پوینده "طرح رهروان شهید فهمیده"با هدف آشنایی با بسیج،ساختار بسیج دانش آموزی،آشنایی با برنامه های اجرایی واحد مقاومت در واحدهای مربوطه ،ویژگی های دانش آموز مومن و انقلابی در نگاه رهبری ،احکام و خداشناسی سیره تمدن ساز اهل بیت و آشنایی با امام خمینی(ره) و همچنین برنامه های فرهنگی واحدها ،فضای مجازی، نحوه تشکیل و اجرا ،گزارش حلقات صالحین و نحوه جذب بسیج در مدارس اصلاندوز برگزار شد.

در این دوره آموزشی فرمانده ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری پیرامون موضوع دوره آموزشی به سخنرانی پرداختند.

این دوره آموزشی با حضور فرماندهان واحدهای پوینده ،فرهنگی ،فضای مجازی،آموزش و نیروی انسانی بصورت نمادین در مدارس شهید باهنر و مدرسه راهنمایی راه زنیب(س) برگزار شد.

در پایان با حضور فرمانده ناحیه عشایری،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری و رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و فرمانده حوزه دانش آموزی ایمان ناحیه عشایری حلقه جانشینان واحدهای پوینده تشکیل شد.




ارسال نظرات