خبرهای داغ:
سيد محمدرضا هاشمي در نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بيان اين كه اگر عملكرد آموزش و پرورش خوب باشد شاهد بسياري از آسيب هاي اجتماعي نخواهيم بود اظهارکرد: هزينه در آموزش و پرورش نوعي سرمايه گذاري است.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۵۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان شاهرود كه به ميزباني فرمانداري شاهرود برگزار شده بود با بيان اين كه اگر عملكرد آموزش و پرورش خوب باشد شاهد بسياري از آسيب هاي اجتماعي نخواهيم بود اظهار داشت: هزينه در آموزش و پرورش نوعي سرمايه گذاري است.

 وي با اشاره به كسب رتبه نخست آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در امر نماز در استان، گفت: اين مهم نشان از تلاش خوب معلمان و فرهنگيان در تبيين اهميت اين فريضه الهي به دانش آموزان دارد چرا كه در كنار آماده سازي دانش آموزان براي شركت در كنكور، بايد به آرامش روحي آنان و مسايل ديني همچون نماز نيز پرداخته شود.

معاون استاندار سمنان تصريح كرد: شهرستان شاهرود با داشتن بيش از ۱۵ مركز آموزش عالي دولتي و غير دولتي، ۳۴ هزار دانشجو را در خود جاي داده است و داراي توانايي هاي ويژه اي در پذيرش دانشجو مي باشد.

هاشمي گفت: بهترين استادان كشور در دانشگاه هاي شهرستان درس مي دهند، و حضور برخي از اين استادان سبب برابري آن رشته هاي تحصيلي در دانشگاه هاي شهرهايي چون اصفهان و تبريز است.

در اين نشست از تلاش هاي روساي دانشگاه هاي شهرستان و همكاري آنان با آموزش و پرورش قدرداني شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها