خبرهای داغ:
عرفان‌های نوظهور

انهدام باند عرفان حلقه در لنجان/۱۸ نفر دستگیر شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان از انهدام باند عرفان حلقه در لنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۹۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در جمع اصحاب رسانه شهرستان ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) بر پاسداری از آموزه های الهی و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، تقابل با فرقه های ضاله و نیز جریان عرفان‌های نوظهور در دستور کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپور با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج لنجان در حوزه عرفان های نوظهور اشراف کاملی در منطقه دارد تصریح کرد: چندی پیش خبری از جانب منابع محلی مبنی بر فعالیت گروه های انحرافی در شهرستان لنجان به دست ناحیه مقاومت بسیج لنجان رسید.

وی افزود: :پس از انجام تحقیقات لازم و اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه ۴ مرد و ۱۴ زن که از اعضای این گروه انحرافی بودند، دستگیر شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به محل تجمع این گروه خاطرنشان کرد: با انجام بازرسی از محل تجمع این افراد تعدادی کتب و جزوات انحرافی و همچنین انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط گردید.

صفرپور با تاکید بر نحوه عملکرد این گروه در شهرستان متذکر شد: سرشبکه های این گروه تحت عنوان کلاس های خود شناسی افرادی را دورهم جمع می کردند و در ادامه عقاید انحرافی خود را در این کلاس ها مطرح می کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان افزود: یکی دیگر از ویژگی های چنین گروه هایی برگزاری کلاس در ترم های مختلف بود که در این کلاس ها نه تنها مسائل اخلاقی رعایت نمی شد بلکه به تحریف مبانی و آموزه های اسلامی پرداخته می شد.

وی در پایان از تحویل افراد خاطی به مقامات قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج لنجان در راستای صیانت از ارزش های دینی و دفاع از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، با تمام توان خود با کسانی که سعی در تحریف این اندیشه ها دارند به جد برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات