خبرهای داغ:
در همایش تجلی اخلاص، باحضور جمعی از مسئولان سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام و آموزش و پرورش از موفق ترین خادمین راهیان نور دانش آموزی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۳۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در آستانه آغاز دومین مرحله اعزام های راهیان نور دانش آموزی، از موفق ترین خادمین راهیان نور دانش آموزی استان قم در سال تحصیلی 94-95 تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای مراسم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، به ذکر مواردی در خصوص تلاش های صورت گرفته جهت افزایش روز افزون کیفیت های این اردوها پرداخت و از ابتکارات و نوآوری های صورت گرفته توسط برخی مدیران مدارس در راستای آشناسازی دانش آموزان با فضای معنوی این اردوها و انس و الفت با شهدا گفت.

حمزه ای، با تاکید بر تاثیر حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و درس گیری از سیره و سبک زندگی شهدا، ادامه داد شور و حال معنوی دانش آموزان در هنگام بازدید از مناطق و یادمان های راهیان نور، افزود: در بازدیدی که به همراه مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قم از یکی از اعزام ها داشتیم شاهد انس و الفت دانش آموزان با فضای معنوی شلمچه و یادمان های شهدا بودیم؛ به گونه‌ای که به سختی دانش‌آموزان را برای جدا شدن از آنجا هدایت می‌کردیم.

در بخش دیگری از برنامه، با حضور مسئول اردویی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام، جمعی از فرهنگیان و خادمین راهیان نور، به طرح سوالات و موارد خود در خصوص مراحل اجرای برنامه ها از مدرسه تا مدرسه پرداختند و پاسخ های خود را دریافت نمودند.

سپس با حضور رئیس ستاد راهیان نور دانش آموزی سپاه استان قم، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم، از موفق‌ترین خادمین راهیان نور دانش‌آموزی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات