معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خبر داد؛

فعالیت 22 تیم اندیشه ورز در سپاه استان سمنان

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت:در سپاه استان سمنان22 تیم اندیشه ورز تشکیل شده است که از این تعداد 8 تیم در سال 95 راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۶۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
مهدی اصغری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در آستانه هفته پژوهش اظهار داشت: معاونت دانش و پژوهش با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سپاه به منظور بهره گیری از تجربیات فرماندهان سالهای جبهه و جنگ در هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت تا این تجربیات ثبت و درج و نسل های آینده از آن به صورت علمی و پژوهشی استفاده کنند.
وی با اشاره به استفاده سپاه از ظرفیت افراد دارای سبقه علمی و جایگاه علمی و دانشی در انجام تحقیقات و فعالیت های علمی بیان داشت: در سپاه استان سمنان22 تیم اندیشه ورز تشکیل شده است که از این تعداد 8 تیم در سال 95 راه اندازی شده است و در این 22 تیم 94 اندیشه ورز با سطح سواد کارشناسی ارشد و دکتری عضو هستند.
 معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان اظهار داشت: از 94 اندیشه ورز 16 نفر در سال جاری به مجموعه اندیشه ورزان سپاه استان سمنان پیوسته اند و این تیم های اندیشه ورز از ابتدای تشکیل تا به امروز 120 جلسه با محوریت حل مشکلات و موانع برگزار شده است.
اصغری خاطرنشان کرد: مصوبات این جلسات در شورای عالی سیاست گذاری سپاه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و به تصویب نهایی می رسد و در ادامه نیز هر یک از این مصوبات به تیمی از تیم های اندیشه ورز جهت انجام کار علمی بر آن موضوع مصوب واگذار می شود.
وی با بیان اینکه امسال در سپاه استان سمنان 314 تجربه به ثبت رسیده است، بیان داشت: تجربیات ثبت شده در حوزه تجربه نگاری تا کنون دو هزار و 183 تجربه بوده است که از این تعداد 585 تجربه قابل تعمیم به دیگران، 608 تجربه محو، 781 تجربه تکراری بوده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه تعداد 35 پژوهشگر در سطح سپاه استان سمنان مشغول فعالیت علمی هستند، عنوان کرد: معاونت پژوهش سپاه استان سمنان 10 پژوهش تا کنون انجام داده است که هشت پژوهش به صورت کتاب چاپ و یکی در دست انتشار و یک پژوهش نیز در مرحله داوری قرار دارد.
 اصغری در ادامه با اشاره به اینکه 22 آذرماه آغاز هفته پژوهش است و برنامه های متعددی قرار بر اجرا است، افزود: از جمله این برنامه ها دیدار با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، دیدار با سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان، دیدار با خانواده شهید طحان، ایجاد نمایشگاه دستاوردهای دانش و پژوهش استان، فضاسازی پادگانی و نصب بنر در سطح سپاه های استانی، پخش کلیپ و تجلیل از کارکنان معاونت دانش و پژوهش است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار