معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه:

همراهی مردم و مسئولان برای حمایت از جبهه مقاومت ضروری است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه در نشست ستاد پشتیبانی مدافعان حرم این شهرستان با تاکید بر لزوم همراهی مردم و مسئولان برای حمایت از جبهه مقاومت و مدافعان حرم، گفت: همه آحاد مردم باید در فراهم آوردن نیازهای پشتیبانی جبهه مقاومت تلاش کنند.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۹۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، جواد محمودی افزود: با توجه به برودت هوا در مناطق عملیاتی در سوریه، تامین وسایل ضروری از جمله پتو و نیازهای ضروری مدافعان حرم با مشارکت نهادها، ادارات و آحاد مردم انجام شود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی نهادها و سازمان و نیز سازمان های مردم نهاد موجب تسریع در روند جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت و مدافعان حرم می شود.

محمودی اظهار داشت: فرهنگ سازی در قالب اجرای برنامه های فرهنگی نقش موثری در جلب کمک های انسان دوستانه و مردمی برای حمایت از مدافعان حرم و نیز تامین نیازهای اولیه آوارگان سوری دارد.

مسئول اجرایی ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مراغه نیز با اشاره به کمک های مردمی جمع آوری شده برای جبهه مقاومت در این شهرستان، بیان داشت: از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون، 2 میلیارد ريال کمک نقدی و غیرنقدی برای این منظور توسط مردم خیر به این ستاد اهدا شده است.

احمد پشتوار تصریح کرد: از این میزان کمک های اهدایی، یک میلیارد و 400 میلیون ريال به صورت کمک های نقدی و 600 میلیون ريال نیز به صورت کمک های غیرنقدی است.

وی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در ایام عزاداری امام حسین(ع) در مراغه، ادامه داد: مردم عزادار و حسینی این شهرستان در طول ماه های محرم و صفر 870 میلیون ريال به صورت نقد و غیرنقدی به جبهه مقاومت و در راستای حمایت از مدافعان حرم حضرت زینب(س)، کمک کردند.

پشتوار با تاکید بر لزوم تامین لوازم ضروری برای مدافعان حرم و نیز آوراگان سوری در فصل سرما، اظهار کرد: تامین پوشاک گرم به ویژه پتو برای این منظور ضروری است.

وی گفت: این ستاد با همکاری و همراهی آحاد مردم خیر این شهرستان نیز طرح «هر خانواده یک پتو» را برای کمک به جبهه مقاومت اجرا می کند.

مسئول اجرایی ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مراغه افزود: مردم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 5555555 نزد بانک انصار شعبه مراغه واریز کرده و کمک های غیر نقدی خود را به این ستاد و کمیته های مشخص شده تحویل دهند.

وی ادامه داد: این ستاد کمک های غیر نقدی در بخش های مختلف مواد غذائی، انواع لباس، لوازم سبک منزل، ظروف آشپزخانه، پتو، زیر انداز و چادر و لباس گرم را جمع آوری می کند.

ستاد ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مراغه با هدف جذب و جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی از تیرماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار