رزمنده دوران دفاع مقدس بیان داشت: متاسفانه دغدغه مسئولان کشور برگزاری کنسرت و گردشگری بر مبنای تایلند است، سال گذشته با وجود شهادت مظلومانه 460 تن از هموطنان، رئیس جمهور از نیویورک نیامد و این باعث تاسف است.
کد خبر: ۸۷۸۹۲۳۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سعید قاسمی عصر امروز در همایش سراسری مدیران کانون‌های بسیج مهندسین عمران و فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: در اربعین 30 میلیون زائر با هم در یک مانور زمینی حداقل پنج روز با نیت‌های عالی حضور دارند و اربعین از زمانی که داعش ایجاد شده با حضور پررنگ‌تر برگزار می‌شود و این پدیده‌ای بی سابقه است که نباید به آن بی تفاوت باشیم.

سردار دفاع مقدس با اشاره به اینکه داعش به نفع اسرائیل است، عنوان کرد: کلینتون می‌گوید داعش بهترین فرصت برای پرت شدن حواس انقلابی‌ها از اسرائیل است و همین گونه نیز بوده زیرا پنج سال است از جنوب لبنان تیری به سمت اسرائیل فرستاده نشده و همه درگیر داعش شده اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون در عصر ظهور هستیم، خاطرنشان کرد: باید به صورت تکلیفی فعالیت کنیم و حتی با شکست‌ها نیز ناامید نشویم، در روایات آمده که زمان ظهور امام زمان(عج) از کوفه تا کربلا نماز جماعت برگزار می‌شود و این واقعه را در پیاده روی اربعین می‌توانیم ببینیم و در اربعین سال آینده می‌خواهیم حضور پررنگ تر وجود داشته باشد و به جای 30 میلیون زائر، صد میلیون نفر بروند.

سردار قاسمی با بیان اینکه دغدغه مسئولان کشور مسئله اربعین نیست گفت: متاسفانه دغدغه مسئولان کشور برگزاری کنسرت و گردشگری بر مبنای تایلند است، سال گذشته با وجود شهادت مظلومانه 460 تن از هموطنان، رئیس جمهور از نیویورک نیامد و این باعث تاسف است.

وی با بیان اینکه الگوی ما بر اساس کشور تایلند نیست، تصریح کرد: قطار ما از تایلند عبور نمی‌کند بلکه قطار ما به سمت کربلا و قدس است، همچنین کارهایی در برجام انجام شد و مسئولان گفتند اگر آمریکا خلف وعده کند همه چیز بر می‌گردد اما این ساز و کار ایران را 15 تا 20 سال عقب انداخت.

وی با اشاره به اینکه با توافق برجام 20 سال مسیر انقلاب عقب افتاده عنوان کرد: امیدواریم ساختار قوه قضاییه به گونه‌ای شود که همه نفوذی‌ها شناسایی و محاکمه شوند و امیدواریم جریان‌های انحرافی مانند گذشته برچیده شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها