فرمانده سپاه بندرلنگه از اعزام 3 گردان بیت المقدس بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه به رزمایش مدافعین حرم در منطقه قلعه قاضی بندرعباس در 18 آذرماه سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۹۲۵۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،سید حسین فاطمی عصر امروز در نشست‌ خبری در جمع اصحاب رسانه شهرستان بندرلنگه در خصوص شرکت بسیجیان گردانهای الی‌بیت‌المقدس و عاشورا بندرلنگه در رزمایش شهدای مدافع حرم در بندرعباس اظهارداشت: 3گردان این شهرستان شامل بندرلنگه، بندرکنگ و بندرچارک در روزهای 18 و 19 آذرماه سال‌جاری در منطقه عمومی رزمایش قلعه‌قاضی بندرعباس شرکت و به اجرای رزمایش خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان این گردان‌ها در 18 آذرماه پس از شرکت در یادواره بزرگ شهدای مدافعین حرم نیروی دریایی سپاه در مسجد جامع بندرلنگه از همین محل به منطقه رزمایش اعزام خواهند شد، افزود: در روز اول رزمایش اجرای تمرینات امداد و نجات و همچنین مقابله با ناآرامی‌ها و ضد‌اغتشاش را با حضور بسیجیان در محل رزمایش خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه تصریح کرد: در روز دوم رزمایش صبحگاه مشترک با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و همه گردان‌های بسیج استان هرمزگان در این منطقه برگزار خواهد شد و همچنین در این روز براساس نوع تهدیدات نرم و سخت سناریویی همراه با دشمن فرضی از قبل تعیین‌شده که نیروهای مستقر به اجرای تمرینات خواهند پرداخت.

فاطمی اضافه کرد: همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری این رزمایش و توان‌مندی بسیجیان و قدرت بازدارندگی سپاه وبسیج به نمایش در خواهد آمد.

وی در پایان یادآور شد: این رزمایش در سه محور انجام می‌شود که این محورها به نام‌ شهید عبدالحمید سالاری، شهید محمود قلی‌پور و شهید ستار محمودی تعلق دارد که شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان در محور شهید ستار محمودی از شهدای مدافع حرم نیروی دریایی سپاه مستقر خواهند شد.


ارسال نظرات