مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع کارکنان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
سپاه پاسداران و کمیته امداد هر دو مولود انقلاب اسلامی هستند که هر دو به دست حضرت امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شدند.
کد خبر: ۸۷۸۹۲۵۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان در جمع کارکنان تیپ 36 زنجان گفت: امروزه سپاه پاسداران و کمیته امداد هر دو در جامعه همانند شجره طیبه هستند.

صفری افزود: سپاه پاسداران و کمیته امداد هر دو مولود انقلاب اسلامی هستند که هر دو به دست حضرت امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شدند و وظیفه این دو نهاد مقدس در جامعه حمایت از مظلومان و ستم دیدگان جامعه می باشد که این دو مجموعه در جامعه در منویات مقام معظم رهبری در جریان هستند .

وی با اشاره به فرموده امام راحل درباره سپاه پاسداران که فرمود: ( اگر سپاه نبود کشور هم نبود ) اظهار داشت :

صفری افزود : در واقع الان در جامعه کنونی هم همین طور است با توجه به تبلیغات دشمن علیه سپاه که می خواهند هر طوری که هست به این نهاد مقدس ضربه بزنند ولی به کوری چشم دشمنان و با هدایت و درایت مقام معظم رهبری( مظله العالی ) تا به حال نتوانسته و نخواهند توانست به این نهاد خدشه ای وارد کنند چرا که این نهاد مقدس ادامه دهنده راه شهدا در جامعه می باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز ماموریت کمیته امداد در جامعه ایجاد شغل و اشتغال زایی است تصریح کرد : سالانه ده درصد سعی در ایجاد اشتغال زایی در جامعه هستیم و هدف ما هم همین است و الان در استان 1630 یتیم را در حال طرح اکرام داریم و این اداره با الگو گیری از روش و منویات مقام معظم رهبری و بر اساس تعالیم شرع در حوزه های مختلف در حال خدمت رسانی است و در زمان امام معصوم(ع) هم به این روش بوده است و این کار یک شجره طیبه است .

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خاطر نشان ساخت: این نهاد به نیابت از مقام معظم رهبری ( مظله العالی ) صدقات مردم را در جامعه جمع آوری کرده و این صدقات را به دست نیازمندان واقعی بر می گرداند .

ارسال نظرات