مراسم گرامیداشت روز دانشجو به منظور ارج نهادن به مقام والای دانشجویان دانشگاه الغدیر زنجان همزمان با ۱۶ آذرماه در این دانشکده برپا شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۲۵۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اتاق زنجان در این مراسم ازدوران دانشجویی بعنوان یکی از فرصت های طلایی زندگی نام برد و گفت: مهمترین رسالت دانشجویان تحصیل علم است از اینرو دانشجویان باید بر خود ببالند که با تحصیل و تهذیب، در آینده فرد مفیدی برای جامعه باشند.

مهندس جمیلی با اشاره به مقام والای علمی دانشجویان اظهار داشت : این دستان توانمند دانشجویان کشورمان است که میتواند برای همیشه پرچم ایران عزیزمان را به اهتزاز دراورد و این مهم تنها با حضور و عمیق شدن در زمینه های علمی میسر می شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان این دانشکده اظهار داشت: بی شک دانشجویان زبان گویای اندیشه مردم هستند و این زبان ها هرگز نباید خاموش شوند.

مهندس جمیلی ضمن تاکید بر اهمیت دعای خیروالدین درزندگی روزه مره انسانها گفت : در دستگاه الهی والدین در بالاترین و ارزشمندترین جایگاه ها قرار دارد و خداوند به مقام و منزلت پدر و مادر اهمیتی ویژه داده است. به همین خاطر است که خداوند درخواست آنها را پذیرا است و دعای ایشان را در حق فرزندانشان در اولویت استجابت قرار می دهد.

وی داشتن عزم و اراده در زندگی را حائز اهمیت دانست و از دانشجویان خواست جهت نیل به موفقیت در مراحل مختلف زندگی ضمن انجام مشورت ، تصمیم ساز زندگیشان باشند.

رئیس اتاق بازرگانی دانشجویان را به برنامه ریزی و تدوین صحیح مسیر زندگی دعوت کرد وگفت دانشجویان باید مسیر مطالبات خود را به سمت و سویی که به آن علاقمندند هدایت کنند چرا که تنها در این صورت است که می تواند برای خودو جامعه مثمرثمر باشند.

وی با اشاره به حضور در کشورهای مختلف دنیا اظهار داشت: با توجه به تجربه این سفرها با قاطعیت می توان گفت استعداد و توانایی هایی ایران منحصر به فرد بوده و در هیچ جای جهان چنین پتانسیلهایی وجود ندارد از اینرو امیدوارم دانشجویان با پتانسیل و نیروی جوانی خود ضمن اهمیت دادن به مقوله مشارکت به عنوان اصلی ترین مبنای توسعه کشورموجبات ارتقاء سطح علمی استان رافراهم نمایند.

ارسال نظرات