مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

همایش تجلیل از دانشجویان و پزشکان بسیج جامعه پزشکی لرستان برگزار می‌شود‌

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: همایش تجلیل از دانشجویان و پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۱۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ،سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان به اهمیت حضور دانشجویان بسیجی و تیم‌های پزشکی در اردو‌های جهادی مناطق محروم شهری و روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: بیستم آبان ماه امسال از دانشجویان و پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی که در اردوهای جهادی فعالیت داشته‌اند تجلیل می‌شود.
وی افزود: این همایش با سخنرانی سردارکشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ساعت 20 با حضور اعضای شورای عالی،کارگروه سلامت و مسئولان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان و جمعی از دانشجویان و پزشکان در سالن آمفی تئاتر مجمع گلدشت برگزار می‌شود.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: برپایی نمایشگاه عکس، اهداء بسته‌های فرهنکی به شرکت کنندگان، اهداء جوایز و پخش کلیپ از فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویان و پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی لرستان که در مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی فعالیت داشته‌انداز دیگر برنامه‌های این همایش است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار