کد خبر: ۸۷۸۹۳۲۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
حسن ابراهیمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در حاشیه رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم گردان های الی بیت المقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، عنوان کرد: امروز فضای رزمایش باری دیگر تداعی بخش خاطرات دوران 8 سال دفاع مقدس است، در آن دوران بسیجیان دلاور مرد کل ایران اسلامی در صحنه های حق علیه باطل حاضر شدند و پوزه دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک مالیدند.

وی، اظهار داشت: امروز حضور در این رزمایش و حضور در بین این بسیجیان ما را به یاد آن دوران می آورد که چه جانفشانی ها، اخلاص ها، فداکاری ها وایثارگری ها که بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس به یادگار گذاشتند.

وی، با اشاره به پیام ها این رزمایش، تصریح کرد: لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از پیام های این رزمایش می باشد، هرکجا که رهبر انقلاب اسلامی بخواهد ما حاضر می شویم، در جبهه نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و... در هر جبهه ای که رهبر عزیزمان بخواهد لبیک بسیجیان بلند است.

ابراهیمی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان بدانند بسیج در همه ی صحنه ها حضور دارد، همانطور که هشت سال دفاع مقدس پوزه دشمنان را به خاک مالید، دشمنان بدانند بسیج همان بسیج است و قوی تر شده است و باید بدانند دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بکشند وگرنه مشت های کوبنده ی بسیج پاسخ آنها را خواهد داد.

وی با اشاره به پیام این رزمایش به ملت بزرگ ایران اسلامی، عنوان کرد: ملت عزیز ایران اسلامی؛ بسیج از فرزندان شماست و شما هم از بسیج هستید، بسیج را از خودتان بدانید و کمک کنید برای تقویت بسیج چرا که هرچقدر خرج بسیج کنیم، بسیج سرمایه ملی برای کشور ماست.

حسن ابراهیمی، افزود: بسیجیان نیروهای ولایی هستند که در برابر دشمنان همچون کوه در برابر تمام توطئه های دشمنان اسلام ایستاده اند و نهاد بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

ارسال نظرات