هفدهمین دوره بازی های جهانی 2016 رزمی :

کسب مدال طلا توسط ورزشکاران استان مرکزی در مسابقات جهانی رزمی

یک طلا و دو برنز در سومین روز هفدهمین دوره بازی های جهانی 2016 بالی به نام ایران ثبت شد
کد خبر: ۸۷۸۹۳۳۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ، مرکزی یک طلا و دو برنز در سومین روز هفدهمین دوره بازی های جهانی 2016 بالی به نام ایران ثبت شد .
 
در بازيهاي انجام شده فاطمه حسام نماینده وزن منهای 50 کیلوگرم  کشورمان که در نخستین روز با برتری مقابل حریف ازبک در مقابل حریفی با تجربه از ویتنام قرار گرفت با قبول شكست به اولين مدال برنز جهاني بانوان در رشته پنچاک سیلات دست یافت.
 
 فاطمه جهانيان در وزن منهای 45 کیلو نيزکه روز اول مسابقات در مصاف با حریف بلژیکی به پیروزی رسیده بود، در مقابل قهرمان پر اوازه تايلند و با آسيب ديدگي كه برايش پيش آمد بازي را واگذار كرد تا دومين مدال برنز جهان براي ايران رقم بخورد.
 
اما در بخش مسابقات دو نفره (گاندا) و براي نخستين بار حسين تاجيك و جعفر حيدري هر دو از استان مرکزی مقام نخست را كسب كردند تا بدين ترتيب و در جريان هفدهمين دوره مسابقات جهاني پنچاك سيلات اولين ها براي كشورمان رقم بخورد.
 
گفتني است درخشش فني اعضا تيم ایران به رغم اينكه همگي اولين مسابقه برون مرزي خود را تجربه و در اولین حضور عالي ترين سطح مسابقه سيلات شركت كردند، تحسين فدراسيون جهاني و روساي فدراسيون ها را بر انگيخت و بسياري از كشورها تمايل جدي خود را براي دعوت از تيم ملي اقايان و بانوان ايران براي برگزاري مسابقات و اردوهاي مشترك اعلام داشتند كه از آن جمله مي توان به كشورهاي انگلستان، فرانسه، هلند، تايلند، ازبكستان و تركيه نام برد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار