فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در گفت‌وگو با «بسیج» تاکید کرد

رزمایش الی بیت المقدس؛ نمایش اقتدار بسیج به دشمنان

سردار ترابی گفت: رزمایش گردان های الی بیت المقدس نمایش اقتدار بسیج به دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۳۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در حاشیه برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم گردان های الی بیت المقدس هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، پیام و هدف رزمایش گردان های الی بیت المقدس را نمایش اقتدار اقشار مختلف بسیج به قدرت های مستکبر و بالابردن قدرت بازدارندگی نیروهای بسیجی برای حفاظت از این مرز و بوم و نیز رساندن پیام صلح و دوستی و امنیت پایدار برای دوستان دانست.

سردار ترابی با اشاره به اقدام نظامی دشمن به خاک کشور عزیزمان ایران، گفت: هرگونه چشم داشت و اقدام نظامی دشمن توسط گردان های الی بیت المقدس خنثی و متلاشی خواهد شد و اگر دشمنان چنین قصدی داشته باشند پیش از آن که حرکتی انجام دهند در موقعیتی که فکرش را نمی کنند ضربه محکمی خواهند خورد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان،با اشاره به اینکه امروز تمام دنیا نظاره‌گر بخشی از توان دفاعی سپاه اسلام است که در سوریه و یمن به نمایش گذاشته شده است، عنوان کرد: امروز فرهنگ بسیج و بسیجی از چارچوب‌های منطقه خارج شده و حرکت انقلاب جهانی برای پیروزی قاطع بر دشمنان تا دندان مسلح را آغاز کرده‌اند.

سردار رضا ترابی در حاشیه برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم با حضور50 گردان الی بیت‌المقدس در منطقه قلعه قاضی، گفت: به پاس احترام به شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) بزرگ‌ترین رزمایش شهدای مدافع حرم در این منطقه برگزار شده است.
وی، افزود: گردان‌های حاضر در این رزمایش خود اتکا هستند و تاکتیک‌هایی نظیر عملیات تاخیری، کمین، ضد کمین، پیاده‌روی و رزم شبانه و پدافند دورادور را اجرا می‌کنند.

وی، از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش را حفظ و تقویت آمادگی رزمی گردان‌های بسیج دانست و افزود: برگزاری این‌گونه رزمایش‌ها انسجام بسیجیان را افزایش می‌دهد و عملکرد گردان‌های بسیج نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد .


ارسال نظرات