سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد:
سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی از افتتاح درمانگاه تخصصی با کمک کادر پزشکی در هفته ی وحدت راه اندازی در صورت اخذ مجوزهای لازم در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۳۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی محسن غفاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در جلسه شورای ورزش همگانی و تفریحی استان مرکزی با توجه به تاخیر در برگزاری جلسات این شورا گفت: علت تاخیر در برگزاری این نشست سفر هیات دولت تدبیر و امید به استان مرکزی، تغییرات در وزارتخانه و تغییرات مدیریتی در اداره کل ورزش و جوانان استان به علت بازنشستگی آقای ملکی بوده است.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان جایگاه ورزش قهرمانی و همگانی در میان مردم بیان کرد:در نگاهی که به حوزه ی ورزش و جوانان وجود دارد ورزش ورزش همگانی بسیار مهم است زیرا به سلامت کامل جامعه می اندیشد.
 
غفاری با اهمیت مبحث پیشگیری در موضوعاتی چون بازپروری ها، زندان ها، درمانگاه ها ورزش را بهترین عامل پیش گیری از هر نوع خمودگی و بیماری معرفی کرد و خاطر نشان ساخت: ورزش همگانی با رویکرد پیشگیری می تواند از بروز بسیاری از آسیب های احتماعی جلوگیری کند.
 
غفاری به لزوم گسترش ورزش همگانی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: ورزش باید در جای جای زندگی نقش پیدا کند. در پادگان های ما، در مدارس ما، در دانشگاه های ما و در همه جا. و اینجا به تمام همکاران در تمام ادرات اعلام می کنم اداره ی ورزش و جوانان با تمام امکاناتی که دارد در خدمت تمام مردم در جهت فراگیر شدن بحث ورزش همگانی خواهد بود.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان سخنان خود از افتتاح درمانگاه تخصصی با کمک کادر پزشکی در هفته ی وحدت راه اندازی در صورت اخذ مجوزهای لازم در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک خبر داد.
ارسال نظرات