مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: امروز تفکر و اندیشه بسیج از مرز های جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران فراتر رفته است.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۶۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حاشیه برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم گردان های الی بیت المقدس،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان در منطقه قلعه قاضی، عنوان کرد: یکی از جلوه های این اقتدار جمهوری اسلامی ایران اجرای رزمایش هاست که این رزمایش ها در حقیقت کمک می کند که مردم ما بیشتر در صحنه باشند و رعب و وحشت در دل دشمن افزون شود و بعد از هر رزمایشی که ما انجام می دهیم چه در مقیاس کوچک چه متوسط و چه بزرگ به همان تناسب دشمن عقب نشینی می کند.

حجت الاسلام رستگار، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران دنیا را در پیچش تاریخی قرار داده است اتهام دین را برطرف کرده و هیمنه شرق و غرب را فرو ریخته و توانسته هسته های مقاومت را در دنیا پایه گذاری نماید و این امر باعث شده تمام امید مستضعفین جهان معطوف به جمهوری اسلامی ایران بشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، افزود: با اجرای این رزمایش به دنیا اعلام می کنیم یک ملت رزمنده پا به کار و یک ملت فدا کار هستیم که هر کجا امام خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران فرمان دهند جان بر کف آنجا حضور پیدا خواهیم کرد و منافع دشمنان را به خطر خواهیم انداخت.

وی، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران با انگیزه ی زمینه سازی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) شکل گرفت و استمرار پیدا کرد، از آنجایی که این امر خوشایند قدرتهای جهانی نبود، همواره به دنبال شکست انقلاب اسلامی، تجزیه انقلاب اسلامی و در یک کلام نابودی اسلام ناب درآمدند، اما با لطف وعنایت ویژه حضرت پروردگار و توجه امام خامنه ای(مدظله العالی) 37 سال ما بدون آمریکا بلکه چنگ در چنگ آمریکا ایستاده ایم و ثمرات و دستاوردهای فراوانی را هم شاهد بودیم.

حجت الاسلام رستگار، ابراز داشت: رسانه‌ها می‌توانند با معرفی تفکر و اندیشه بسیج، به دنیا نشان‌دهند که جوانان امروز این مملکت نیز همانند جوانان دفاع مقدس آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

ارسال نظرات