جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان لرستان در شهرستان دلفان با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۸۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در دلفان گفت:در سایه وفاق و همدلی ؛می توانیم استان لرستان را بسازیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.
واعظی  اظهار داشت:لرستان استان بسیار مستعدی در همه زمینه هاست از استعداد انسانی بسیار خوبی نیز برخوردار است.
وی گفت:در استان لرستان،در سال 91 نرخ بیکاری بیش از 20.5 بوده و الان حدود 12 است و زیر میانگین کشور رسیدن این نرخ نشان دهنده تلاش مضاعف همگان بوده است.
وزیر ارتباطات اعلام کرد:موضوع اشتغال در حوزه ICT در استان لرستان را بصورت جدی با مسئولیت مستقیم معاون وزارتخانه پیگیری خواهیم کرد.
استاندار لرستان هم در این جلسه گفت:شهرستان دلفان مانند سایر نقاط نرخ بیکاری  بالایی دارد که حل مشکلات اشتغال نیازمند حمایت های ویژه از بخش خصوصی برای کمک به کاهش بیکاری است.
بازوند افزود : پیشنهاد می شود برخی بخش های محروم مانند کاکاوند در اختیار مراکز توانمندی مانند بنیاد مستضعفان یا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار گیرد و محرومیت زدایی با مدیریت این مراکز انجام شود. 
وی گفت:سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اقدامات بزرگ و تاریخ سازی را در زمینه محرومیت زدایی در استان انجام داده است.


ارسال نظرات