فرمانده پایگاه میراث فرهنگی استان ایلام در گفتگو«بسیج»:

گروهک های نفوذی درصدد تخریب بسیج از زمان انقلاب تا به الآن بوده اند

رحمانی گفت: این گروهک های نفوذی باید دستشان از جامعه قطع شوند تا آسیبی به دیگر قشرهای جامعه نرسانند چراکه آن ها اول به اسم بسیجی می آیند و بعد در مسائل فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی دست به کار می شوند.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۹۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

سجاد رحمانی فرمانده پایگاه میراث فرهنگی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره کار های دشمن مبنی بر این که چهره بسیج را یک چهره استکبار ستیز جلوه دهد گفت: از وقتی بسیجی تشکیل شد و نحوه کار و ساز آن مشخص شد دشمن با تمام قوا و همه نهاد های وابسته را به کار گرفت تا بسیج را در بین مردم زشت و زننده جلوه دهد که مقام معظم رهبری آن ها را به عنوان گروهک های نفوزی خواندند.

وی افزود: این گروهک های نفوذی باید دستشان از جامعه قطع شوند تا آسیبی به دیگر قشرهای جامعه نرسانند چراکه آن ها اول به اسم بسیجی می آیند و بعد در مسائل فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی دست به کار می شوند. فرد بسیجی یک انقلابی است که هیچگاه با خراب کاری های دشمن و بد نشان دادن چهره بسیج، دل سرد و ناامید نمی شود. دشمنان بداند تا وقتی بسیج و بسیجی در این کشور فعالیت می کند نمی توانند در کار های خود موفق شوند و به لطف خدا همه حیله ها و نیرنگ هایی که دارند، بسیج آن ها را سرکوب می کند.

رحمانی درباره راه های مقابله با حیله ها دشمن عنوان کرد: برای مقابله با خرابی کاری دشمن مخصوصا خراب کاری فرهنگی، ما باید ارزش هایی که توسط شهدا و بسیجیان واقعی باقی ماننده اند را در خانواده ها و مدارس ترویج دهیم تا این حرارت مقدس مثل همیشه طلایه دار همه امور باشد و موفق شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار