خطیب نماز جمعه بیرانشهر: بی توجهی مسولین استانی نسبت به بیرانشهر خون به دلمان کرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۱۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام محمد نظری امام جمعه بیرانشهر با گرامیداشت سالروز امامت امام زمان (عج) و تبریک هفته وحدت گفت:یکی از آثار وبرکات وحدت این است که باعزت وامنیت کامل در ایران اسلامی زندگی می کنیم. 
وی بابیان اینکه نامگذاری هفته وحدت توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از هوشیاری امام (ره) بود گفت: این نامگذاری باعث وحدت هرچه بیشتر بین شیعه وسنی شد. 

نظری با اشاره به اینکه کشور ما در منطقه از چهارطرف مورد هجمه های گوناگون است افزود: ثمره این وحدت باعث شده است که هیچ جای جهان امنیت ایران رانداشته باشد و حتی درسایه این وحدت با این همه تحریم چرخ اقتصاد ما می چرخد. 

امام جمعه بیرانشهر دربخشی دیگر سخنان خود به بی توجهی مسولین استانی به بیرانشهر اشاره کرد وگفت: هیچ کس دلش برای بیرانشهر نمی سوزد از شخص استاندار تا فرماندار و نماینده مردم خرم آباد درمجلس شورای اسلامی حضور دارند. 

وی بابیان اینکه ما به نمایندگان منتخب مردم درمجلس شورای اسلامی گفتیم برای این منطقه کارخانه و کارهای بزرگ نمیخواهیم افزود: از آنها فقط یک درخواست داشتیم که یک تزریقاتی خانم به درمانگاه این منطقه بیاورند از انجام این کار عاجزند هر چند قول این کار را دادند. 
نظری ادامه داد: بیکاری جوانان درمنطقه بیرانشهر موج می زند اما متاسفانه آزاد راه اراک- خرم آباد از این جوانان باتوجه به پتانسیل آنها استفاده نمی کند و بدتر آن اینکه نفرات افغانی در این پروژه مشغول به کار هستند. 
وی همچنین گریزی به افتتاح دادگاه بیرانشهر زد وگفت: جوانان تحصیل کرده زیادی دررشته حقوق در منطقه هستند و دادگاه محترم برای استخدام نیرو مورد نظر خود از آنها نیز استفاده کند.
ارسال نظرات