دیدار با خانواده شهید مدافع حرم در شهرکرد

دیدار جمعی از مسئولین و بسیجیان اشکفتک باخانواده شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی اولین شهیدمدافع حرم جامعه پزشکی کشور در شهرکرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۳۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این دیدار پدر شهید به حضار خوش آمد گفت و از تلاش خالصانه آحاد مردم ، همشهریان و مسئولین در مراسم استقبال در فرودگاه،مراسم وداع ، تشیع و خاکسپاری، سومین و هفتمین روز این شهید والا مقام تقدیر کرد.

حاج منصور قاسمی به چگونگی ورود شهید والا مقام به جمع مدافعان حرم عقیله بنی هاشم سلام الله علیها و نحوه شهادت ایشان به ایراد سخن پرداخت.

پدر شهید محمدحسن قاسمی گفت: به پسرم گفتم حضور در سوریه و دفاع از حرم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام ،تکلیفی بر گردن همه ما است.

حاج منصور قاسمی به حضور فرزند شهیدش در نبرد سوریه اشاره کرد و بیان داشت: محمد حسن چندین سال بود که در اربعین مرتب به کربلا مشرف می شد و سال گذشته نیز از فامیل برای تشرف به کربلا خداحافظی کرد،اما وقتی به تهران رفت، با من تماس گرفت و اعلام کرد گروهی در حال رفتن به سوریه هستند اگر اجازه می‌دهید من نیز بروم، که من هم بلافاصله گفتم: پسرم این تکلیفی به گردن همه ما است، برو خدا به همراهت.

وی گفت:شهید محمدحسن قاسمی برای دفاع از حرم مطهر عقلیه بنی هاشم سلام الله علیها ۱۰ ماه در سوریه با دشمنان اسلام ناب، جنگید و دراین راه به شهادت رسید.

شهیدمحمدحسن قاسمی اشکفتکی ۲۵ سال داشت و کارشناس بیهوشی اتاق عمل بود که برای دفاع از اسلام ناب و خدمت‌رسانی به رزمندگان اسلام به سوریه اعزام و مردادماه سال جاری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به دست دشمنان تکفیری و سلفی به فیض شهادت نائل آمد.

دراین دیدار"خانواده معظم شهدا، فرمانده پایگاه بسیج ابوذر غفاری اشکفتک، مهندس بیاتی عضو شورای اسلامی شهرستان شهرکرد، جمعی از اعضاء هیأت رزمندگان اسلام و رزمندگان اسلام اشکفتک" حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار