خبرهای داغ:

"نقض برجام" بی‌اعتمادی به آمریکا را ثابت کرد

امام جمعه کرمانشاه گفت: نقض برجام ثابت کرد که در هیچ مسئله‌ای نمی‌توان به آمریکا اعتماد داشت و حتی آن‌ها که در دل ارادتی به آمریکا داشتند این موضوع را فهمیدند.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۳۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه  برجام را تجربه بی‌اعتمادی به آمریکا دانست و اظهارداشت: در موضوع برجام مقام معظم رهبری از روز اول هشدار دادند و بی‌اعتمادی به آمریکا را بارها تذکر دادند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تجربه مذاکرات هسته‌ای و پس از آن برجام نشان داد چنانچه ما تنازل هم بکنیم آمریکا دست از نقشه‌های خود بر نمی‌دارد و هر چه ما عقب‌نشینی کنیم او جلو می‌آید و به فرموده امام راحل(ره) تنها راه ایستادگی است.

خطیب جمعه کرمانشاه رخدادهای پس از برجام را سبب تشکیل یه رویه میان سیاسیون در کشور بیان و خاطرنشان کرد:‌ تجربه نقض برجام بی‌اعتمادی به آمریکا را برای همه و حتی انها که در دل ارادتی به آمریکا داشتند ثابت کرد.

علما با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت بیان کرد: این هفته به سبب تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف بسیار اهمیت دارد زیرا استکبار جهانی از 55 کشور اسلامی استفاده‌های بسیاری به‌دلیل اختلاف میان ملتها و کاهش وحدت می‌برد.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر ایجاد و حفظ وحدت میان کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: انگلستان و آمریکا به این موضوع پی برده‌اند که برای غارت اموال مسلمانان، داشتن حاکمان دست نشانده و حفظ نفوذ استکبار باید در میان مسلمان اختلاف‌افکنی کنند.

علما با اشاره به فرموده امام راحل(ره) که رافع همه مشکلات جوامع اسلامی را اتصال به ریسمان الهی دانسته‌اند عنوان کرد: چنانچه همه ملتها و کشورهای مسلمان زیر پرچم قرآن، خدا، پیامبر اسلام(ص)، سنت و اهل بیت(ع) قرار بگیریم موفق خواهیم شد.

خطیب جمعه کرمانشاه ایران اسلامی را نمونه‌ای از موفقیت پس از استقرار وحدت دانست و بیان کرد: امام راحل(ره) با سرمایه وحدت و اسلام علیه نظام ستمشاهی قیام کرد و با منطق قوی اسلام در سایه وحدت میان اقشار جامعه در برابر استکبار ایستاد.

علما هفته وحدت را به‌عنوان سمبلی برای گرامیداشت وحدت میان مسلمانان بیان و اظهار کرد: تفکر وحدت باید در تمام روزهای سال جاری باشد زیرا دشمن از اختلاف میان مسلمانان استفاده‌های بسیاری می‌برد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مناسبت سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی بیان کرد: برنامه‌های دانشگاهها باید به نظام و انقلاب برگشت کند تا خروجی دانشگاهها تربیت جوان انقلابی باشد و دانشگاهها از نفوذ خارجیها در امان بمانند.

وی با بیان اینکه نباید نفوذ خارجیها و غربیها در دانشگاه باشد خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد نقاط حساس کشور را در کنترل خود داشته باشد و از این رو باید با نفوذ تفکر غربی به دانشگاهها مقابله کرد و شورای انقلاب فرهنگی باید مراقبت این موضوع باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار