استاندار لرستان به صورت رسمی فرماندار الیگودرز را جایگزین خجسته پور فرماندار خرم آباد کرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۵۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ بر اساس منابع موثق ولی اله میرزایی اصل به عنوان گزینه اصلی و نهایی استاندار لرستان برای جایگزینی با حبیب الهه خجسته پور در نظر گرفته شد و بزودی  فرماندار مرکز استان خواهد شد.

 میرزایی اصل از نیروهای دولت سابق است که سال 89 به عنوان فرماندار سنندج منصوب شده بود و تا خرداد ماه 93همین سمت را برعهده داشت . او در دولت اعتدال هم از مهرماه 93فرماندار الیگودرز بوده است.

میرزایی متولد ۱۳۴۷ اهل شهرستان کوهدشت  با  مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآنی  در دانشگاه تربیت مدرس است و قبل از  فرمانداری سنندج  فرمانداری شهرستان قروه را برعهده داشت.

وی در حالی به فاصله پنج ماه پس از عزل در فرمانداری سنندج به عنوان فرماندار الیگودرز جانشین سیدولی اله رضوی نژاد شده بود که ناظران سیاسی و فعالان اصلاح طلب او را بواسطه حضورش در دولت احمدی نژاد در زمره نیروهای نزدیک به اصولگرایان قلمداد کرده بودند.

او ارتباطاتی با برخی سیاسیون شاخص و تاثیر گذار اصلاح طلب دارد و به نظر می رسد همین ارتباطات در انتصاب احتمالی اش بعنوان فرمانداری خرم آباد دخیل بوده است.در عالم سیاست و به ویژه در حوزه انتصابات نمی توان با قطعیت سخن گفت اما به نظر می رسد او در روزهای آتی بعنوان فرماندار خرم آباد جانشین حبیب اله خجسته پوری شود که این روزها سکاندار معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان شده است.     

پیش از این از گزینه هایی همچون جعفر طولابی فرماندار نورآباد ، اسد عبدالهی فرماندار ازنا ،آشناگر معاون فرماندار خرم آباد و قدرت اله فلاح نژاد فرماندار الشتربه عنوان گزینه های احتمالی فرمانداری خرم آباد در گمانه زنی های سیاسیون استان و منابع غیررسمی مطرح شده بودند.                                                                                                                                                                                        
ارسال نظرات