امام جمعه موقت پلدختر:

امام زمان(عج) شجره طیبه ائمه اطهار(ع) است/خودکشی دو خواهر توسط شبکه های اجتماعی زنگ خطر را به صدا در آورد

امام جمعه موقت پلدختر گفت:آمریکا پس از شکست نظامی و اقتصادی از راه فرهنگی و شبکه های اجتماعی قصد نفوذ فرهنگی و به انحراف کشیدن جامعه خصوصا جوانان را دارد.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۶۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ حجت الاسلام مجید بیرانوند امام جمعه موقت پلدختر در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک  آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت:حضرت مهدی موعود (عج) شجره طیبه ائمه اطهار (ع) است که نیاز بیشتر این امام را بشناسیم.
وی با تاکید براینکه شناخت امام رمان(عج) باید در منازل ما آغاز شود ادامه داد:فرزندان خود را نسبت به حضرت مهدی (عج) باید آشنا کنیم و این را بر ابعاد فردی و اجتماعی زندگی ترجیح دهیم.
حجت الاسلام بیرانوند با اشاره به اینکه شناخت امام زمان(عج) در مدارس و دانشگاه ها باید نهادینه شود تصریح کرد:معلمان،اساتید و فرهیختگان باید در مباحث علمی و فرهنگی دارند دقایقی را به این موضوع اختصاص دهند.

امام جمعه موقت پلدختر با اشاره به شکست نظامی و اقتصادی آمریکا در بابر ملت ایران ادامه داد:آمریکای پلید از طریق فرهنگ و راه اندازی شبکه های اجتماعی قصد نفوذ به کشور رادارد.

وی گفت:رهبر انقلاب در دهه هفتاد همیشه بر مسئله شبیخون فرهنگی تاکید داشتند و امروز هم دشمنان نظام از همین راه فرهنگی قصد به انحراف کشاندن جوانان را دارد.

وی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی بنیان جامعه،خانواده و دین ما را هدف قرار داده است افزود:چرا مسئولین ومتولیان امر در این خصوص ساماندهی صورت نمی دهند؟

حجت الاسلام بیرانوند یادآورشد:جای تاسف دارد دو خواهر به دلیل عضویت در همین شبکه های اجتماعی با روش های خودکشی آشنا می شوند وخود را از چند طبقه پایین می اندازند و فوت می کنند این یعنی زنگ خطر جدی که شبکه های اجتماعی به صدا در آوردند.

وی با اشاره به اقدام آمریکایی ها در تصویب قانون داماتو خاطر نشان کرد:آمریکا به تعبیر رهبر انقلاب قابل اعتماد نیست و ایران با توجه به اعتقادات و دینی که دارد نسبت به تعهداتی که در قبال برجام داده پایبند است ولی در مقابل آمریکا عهد شکنی می کند.

امام جمعه موقت پلدختر یادآورشد:ملت ایران به این تحریم ها و شیطنت های آمریکایی ها توجهی ندارند و تا پای جان آماده دفاع از کیان انقلاب اسلامی هستند.

وی در پایان به 20آذرماه وتشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد وافزود:این شورا در راستای نفی فرهنگ غربی و گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی در شئونات مختلف جامعه توسط امام خمینی(ره) تشکیل شد.
نمازگزاران جمعه پلدختر با سردادن  شعارمرگ بر آمریکا تصویب تحریم های 10ساله ایران را محکوم کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار