امام جمعه بها باد با اشاره به سالروز آغازایام امامت و ولایت امام زمان(عج) اظهار داشت: حضرت حجت (عج) می‌فرمایند که ما شما را به حال خود رها نمی‌کنیم پس ما نیز باید ارتباط خود را با آن حضرت بیشتر و خالصانه عرض ارادت کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۸۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزار ی بسیج از بهاباد ، حجت السلام سیف الله دهقانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد با اشاره بهسالروز آغاز ایام امامت و ولایت امام زمان(عج) اظهار داشت: حضرت حجت (عج) می‌فرمایند که ما شما را به حال خود رها نمی‌کنیم پس ما نیز باید ارتباط خود را با آن حضرت بیشتر و خالصانه عرض کنیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم مدال پرافتخاروخدمتگزاری وسربازی آن حضرت را داشته ونسبت به شناخت و معرفت آن حضرت وآشنایی با احکام الهی درسایه وحدت و همدلی واطاعت از رهنمودهای رهبری درتمام موقعیت ها به پیروزی دست یابیم .

خطیب جمعه بهاباد بهدشمنی آمریکا و کشورهای غربی از اوایل انقلاب تا کنون اشاره کرد و گفت:8 سال دفاع مقدس تحریم ها و فشارهایی که تا این زمان وجود داشت دراثر اطاعت از ولی امر مسلمین پشت سر گذاشته شده ودرقضیه برجام چه در دولت قبل و فعلی عده ای بیش از رهبری اصراربربرجام داشتند رهبری موافقت نمی کردند ولی عده ای اصرارکردند و رهبری فرمودند بنده موافق نبودم اما اصرار بعضی ها دراین قضیه اشکال ندارد اما بدانید آمریکا دشمن است بدعهد است پیمان شکن است واین موارد بی دلیل نیست و درطول سالهای گذشته ثابت شده است .

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه اصل مذاکره با اجازه ولی امر مسلمین بوده است گفت : بعضی نیایند مانند قضایای گذشته بازمطالب دروغ به خورد مردم بدهند ودرتمام جزئیات خواسته باشند پای مقام معظم رهبری حساب کنند که این کار غلطی است .

حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه انگلیس در جمع کشورهای عربی اعلام میکند که ایران باعث نا امنی درمنطقه است وماباایران همکاری نمی کنیم گفت : این آگاهی ملت همیشه باید ادامه پیدا کند وما دشمنانی مانند انگلیس این پیر استعماررا داریم و از وی ابائی نداریم

وی افزود : انگلیس و ایادی او در منطقه بدانند ایران اسلامی مهد امنیت است امابرای کسانیکه حقوق بشری و انسانی رارعایت می کنند وتعامل وسازش برادرگونه با هم دارند وفکرظلم به دیگران درذهنشان خطور نمی کند زیرا ایران مهد ناامنی است برای آمریکا برای متجاوزین ظالمین وکسانیکه خواسته باشند دست از پا خطا کنند ومظلومین را مورد بی احترامی قراردهند .

امام جمعه بهاباد به بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در ایران اشاره کرد و افزود : با بازگشائی سفارت انگلیس در ایران چه دستاوردی برای ما جز دشمنی دارد که میخواهیم در ایران سفارت انگلیس دایر کنیم.

وی اظهار داشت: تجربه ای که بدست آمده این است که دشمنانی مانند آمریکا و انگلیس قابل اعتماد نیستند ولیاقت سفارت درنظام جمهوری اسلامی ایران ندارند وباید این سفارت تعطیل شود تا اینکه اسرائیل ؛آمریکا و انگلیس رسما از ایران عذرخواهی داشته باشند.

ارسال نظرات