خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور وحدت بین مسلمانان را مهم ترین ضربه به دشمنان دانست و گفت:کمال، ترقی و پیشرفت جامعه و سرکوب دشمن، جز در پرتو وحدت کلمه و برادری میسر نمی گردد.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۱۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام ایوبی در خطبه های نماز جمعه ضمن تریک به مناسبت آغاز ولایت حضرت صاحب الزمان(عج) و نزدیک شدن به هفته وحدت  اظهار داشت: تمام مصائب وارده بر جهان اسلام محصول تفرقه و اختلاف است.

 

وی با بیان این مطلب که عزت و سربلندی جز با وحدت و همدلی به دست نمی آید تصریح کرد: مسلمانان جهان باید با بصیرت و درایت و شعور سیاسی بالا توطئه های فرهنگی دشمن را شناسایی نموده و دربرابر این توطئه ها به سلاح دین و معرفت مسلح شوند.

 

ایوبی هفته وحدت را یکی از دستاوردهای مهم و عمده انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد و گفت: در واقع انقلاب اسلامی نمونه بارز و کاملی از اتحاد، همدلی و یکپارچگی مسلمانان اعم از شیعه و سنی نه تنها در ایران بلکه در جهان است .

 

امام جمعه کنگاور با اعلام اینکه شهرستان کنگاور در سه شنبه هفته آینده و همزمان با هفته وحدت میزبان میهمانی بزرگی است گفت: همایش بزرگی با حضور علمای اهل تسنن و تشیع ،همچنین مسئولین سراسر استان به میزبانی شهرستان کنگاور برگزار خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بدعهدی آمریکا در مساله برجام اشاره داشت و گفت: همه دیدیم که آمریکا چگونه چهره شیطانی خود را به جهانیان نشان داد و با نقض علنی برجام و تمدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی به تعهدات خود در قبال ایران پشت پا زد.

 

 ایوبی توجه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی در سایه تحکیم وحدت و یکپارچگی را مهم ترین ضربه به آمریکا و اهداف پلیدش دانست و گفت: دو مساله توانمندی و وحدت است که برنامه های دشمنان را نقش برآب میکند، لذا مردم ایران یک دلو یک صدا در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

ارسال نظرات