حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

دفاع از حریم اهل بیت(ع) مهمتر ازحرم آن بزرگواران است

امام جمعه گرمی گفت: دفاع از حریم اهل بیت(ع) بسیار مهمتر از حرم آن بزرگواران است و شهدای مدافع حرم در واقع از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۲۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، حجت‌الاسلام دکتر یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمی ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی انسان چیزهایی را که نمی داند یاد بگیرد و به چیزهای که یاد گرفته عمل کند.

وی ضمن تبریک سالروز آغاز ولادت امام عصر و الزمان(عج) گفت: امام حسن عسكرى ع، خود از پيش گويى‏ها آگاه بود و اهميّت و عظمت آن مولود را به درستى مى‏دانست و از حسّاسيت دشمنان درباره تولد اين نوزاد، غافل نبود. اوضاع سياسى و شرايط اجتماعى را نيز كاملاً مى‏ شناخت؛ از اين رو به گونه‏اى مقدمات و پيش زمينه‏ هاى ولادت فرزندش را فراهم ساخت كه نه تنها دشمنان؛ بلكه بسيارى از دوستان هم از اين امر آگاه نشدند.

امام جمعه گرمی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه امروز دشمن با تمام قوا قصد نابودی و ریشه کن کردن اسلام را دارد و جوانان انقلابی با تمام قوا در برابر آنها ایستاده اند و با تاسی به بانوی صبر و استقامت از حریم ولایت دفاع می کنند، اظهار کرد: مدافعان حرم در واقع مدافع دین اسلام هستند و برای دفاع از اسلام ناب، قرآن و اهل بیت(ع) عازم عراق و سوریه شدند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم برای همه مردان و زنان کلمه مقدس است؛ افزود: دفاع از حریم اهل بیت(ع) بسیار مهمتر از حرم آن بزرگواران است و شهدای مدافع حرم در واقع از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند.

حجت الاسلام دکتر صفری گفت: به برکت اقتدار نظام و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام و مدافعان حریم امامت و ولایت است که اگر اسرائیلی ها روزی به فکر نیل تا فرات بودند الان به دور تا دور خود دیوار می کشند.

وی با بیان اینکه استکبار قصد دارد با ایجاد گروه های تروریستی با عنوان داعش تیشه به ریشه اسلام بزند، اظهار کرد: اگر شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه به دفاع از دین خدا نمی پرداختند، امروز شاهد جنگ در تمامی بلاد اسلامی بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین صفری گفت: امروز دشمنان علاوه بر توطئه هایی از این دست با علم به اینکه ما در جنگ سیاسی و نظامی شکست ناپذیریم لذا چندین سال است که جنگ فرهنگی و اقتصادی براه انداخته اند که به لطف پروردگار در تمام زمینه ها شکست می خورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار