مشکل اصلی در حوزه فرهنگ کشور ما وجود نهادهای متکثر تصمیم‌گیری ‌و سیاست‌گذاری و عدم تبعیت از سیاست واحد است.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۴۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه رامسر با تاکید بر اینکه بیشتر از گذشته نیاز به هوشیاری در جامعه و قشر جوان داریم، خاطرنشان کرد: همواره حرکت‌های بیدارگری دانشجویی در عرصه سیاسی باید به کمک انقلاب بیاید.

رضایی در ادامه ضمن بیان تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) تصریح کرد: با شهادت امام حسن عسکری امامت امام زمان عج آغاز شد که به همه شیعیان این روز را تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز روز بیعت ما با امام زمان (عج) است که به جای سربار بودن حضرت، سرباز آن حضرت باشیم، افزود: این بیعت‌ها کمک می‌کند که از سرباری امام زمان عج دور شده و به سربازی آن حضرت نائل شویم.

حجت‌الاسلام سید جعفر رضایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان، گفت: امیدواریم دانشجویان رسالت انقلابی دانشجویی را در همه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و تحصیلی خود وجهه همت قرار دهند.

امام‌جمعه شهرستان رامسر با اشاره به واقعه روز 16 آذر ماه و شهادت دانشجویان، اظهار کرد: حرکت این دانشجویان برای روحیه مبارزه با استکبار به سردمداری آمریکا و تقابل با سیاست‌های استکباری و زیاده‌خواهی‌های آن در خاورمیانه و ایران بود.

رضایی با اشاره به 19 آذر که سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی ره در سال 1363، گفت: مشکل اصلی در حوزه فرهنگ کشور ما وجود نهادهای متکثر تصمیم‌گیری ‌و سیاست‌گذاری و عدم تبعیت از سیاست واحد است.

وی خاطرنشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی به جای پرداختن به مسائل روبنایی باید به کارهای زیربنایی فرهنگ بپردازد و با یکسان‌سازی و اتحاد در مراجع تصمیم‌گیری با توجه به روح انقلاب با بهره‌گیری از افراد نخبه برای نجات فرهنگی جامعه تصمیم مهمی بگیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها