فضای امن برای تفریح بانوان در ساری ایجاد می شود/ ساری در بین مراکز استانها باید پیشرفت کند

شهردار مرکز مازندران: با پوشش مناسب بوستان ساری، بانوان در فضای امن کاملا احساس آرامش کرده و تمامی کارکنان و نگهبانان بوستان از میان بانوان برگزیده خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۶۲۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهردارساری با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در استان، گفت: امسال بیش از 150 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در مرکز استان ایجاد شد.

مهدی عبوری  اظهار داشت: بهانه ای برای عدم تسریع در تکمیل این بوستان وجود ندارد و باید تحت هر شرایطی و با سرعتی از همیشه بیشتر، بوستان بانوان احداث و تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه بوستان بانوان ساری یک مجموعه کامل و بی نظیر از امکانات مورد نیاز بانوان خواهد شد، افزود: علاوه بر امکانات  تفریحی و سر گرمی برای بانوان  و کودکان آنها ترتیبی اتخاذ می‌شود تا بتوانند با فراغ خاطر به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بپردازند.

عبوری گفت: تحت هر شرایطی و با برخورداری از پیشرفته ترین امکانات پیرامون بوستان را چنان پوشش می‌دهیم که بانوان در فضای آن کاملا احساس آرامش و امنیت کنند و تمامی کارکنان و نگهبانان بوستان از میان بانوان برگزیده خواهند شد.

شهردار مرکز مازندران با بیان اینکه ساری به مفهوم واقعی کلمه یک کلان شهر شده است، افزود: باید در حوزه فرهنگی، رفاهی و زیباسازی مرکز استان را در سطح مراکز استان‌های کشور پیشرفت دهیم.

وی با اشاره به اینکه ساری در سالهای گذشته از مدار عقب ماندگی خارج شده است، تصریح کرد: با مشارکت و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر، مردم دوست داشتی و کارکنان خدوم شهرداری، ساری را به زیباترین شهر ایران تبدیل خواهیم کرد.

شهردار ساری با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی بزرگی نظیر بوستان ولایت، فازهای دوم و سوم میدان ابن شهرآشوب، کانال هدایت آبهای سطحی و پارک بانوان در ساری در حال اجرایی شدن است، از افتتاح قریب الوقوع بسیاری از پروژه‌های بزرگ ساری در آینده ای نزدیک خبر داد.

کلان شهر ساری مرکز مازندران بیش از 450 هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار