مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان بیان کرد

همکاری دانشجویان مختلف پزشکی با بسیج جامعه پزشکی

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با بیان اینکه دانشجویان رشته‌های پزشکی مانند دندانپزشکی، مامایی، بهداشت، علوم تغذیه و پرستاران با ما همکاری می‌کنند، گفت: معمولاً اگر گروه‌های ما در منطقه‌ای مستقر شوند، پس از بیماریابی و اعلام آن اقدامات لازم را با همکاری دانشجویان انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۸۷۸۹۶۸۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

 به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، نبی الله شمس بیرانوند، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان درباره برپایی مراسم تقدیر از فعالان اردوهای جهادی گفت: در استان لرستان به دلیل محرومیت اردوهای جهادی زیاد است و گروه‌های جهادی در این نقاط مستقر می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشجویان رشته‌های پزشکی مانند دندانپزشکی، مامایی، بهداشت، علوم تغذیه و پرستاران با ما همکاری می‌کنند، افزود:  معمولاً اگر گروه‌های ما در منطقه‌ای مستقر شوند پس از بیماریابی و اعلام آن اقدامات لازم را با همکاری دانشجویان انجام می‌دهیم.

بیرانوند، تاکید کرد: در این‌باره چند متخصص را اعزام و در نزدیکترین مرکز درمانی در روستاها مستقر می‌کنیم، اما افراد ارجاع داده شده از طرف تیم جهادی برگه‌ای را دریافت می‌کنند و به این شکل زیر پوشش درمانی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اجرایی شدن این طرح در سال گذشته در بخش شاهیوند، گفت: شاهیوند از محروم‌ترین نقاط استان لرستان است که افراد فعال در اردوی جهادی ما دو هفته در آنجا مستقر شدند و بیماریابی لازم را انجام دادند همچنین قند و فشارخون و سوابق بیماری را بررسی کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان ادامه داد: حدود چهل نفر متخصص و فوق تخصص با دستگاه سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی به همراه سه تا پنج دندانپزشک در این دو روز حضور داشتند.

تقدیر از فعالان جهادی با حضور فرمانده سپاه استان

وی درباره مراسم تقدیر از فعالان اردوی جهادی در استان لرستان که تا دقایقی دیگر برگزار می‌شود، گفت: به منظور خدماتی که اعضای اردوهای جهادی انجام می‌دهند، به دنبال این هستیم تا در حد بضاعت از کادر پزشکی که خدمات لازم را در آن مناطق ارائه می‌دهند تقدیر کنیم که این برنامه در سالن اجتماعات مجتمع دانشگاهی گلدشت در شهر خرم آباد تا دقایقی دیگر برگزار می‌شود که در راستای روز دانشجو است.

وی با بیان اینکه از دویست نفر از فعالان اردوهای جهادی تقدیر خواهیم کرد، گفت: دانشجویان پزشکی هفتاد نفر هستند، باقی حضار نیز کادر پزشکی و دانشجویانی خواهند بود که برای تبلیغ و آگاهی بخشی فعالیت می‌کنند تا این افراد با فعالیت‌های دوستانشان آشنا و برای مشارکت در این طرح ترغیب شوند.

ارسال نظرات