خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

رسالت جشنواره عمار، انتقال مفاهیم و ارزشها به مردم است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ورود انقلابیون در عرصه هنر باعث جلوگیری از پروژه نفوذ دشمن می شود و رسالت جشنواره عمار، انتقال مفاهیم و ارزشها به مردم است.
کد خبر: ۸۷۸۹۷۳۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در همایش اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار که در حوزه هنری خراسان جنوبی برگزار شد گفت: عامل ایجاد و بقاء انقلاب ، روحیه انقلابی و انقلابی گری است.

حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده افزود: جشنواره عمار با صدای "این عمار" رهبری به میدان آمد و در عرصه هنر به خوبی ورود پیدا کرد.

وی گفت: در این شرایط که ما درگیر جنگ فرهنگی هستیم، جسارت، صبر و استقامت لازمه کار فرهنگی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: باید نقاط ضعف منطقه و استان خود را شناسایی کرده و برای خلع ها چاره اندیشی کنیم.

حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده گفت: لازمه موفقیت در کار فرهنگی شبکه سازی است و باید در این راستا تشکیلات مستهکمی را بنا کنیم.

وی افزود: متاسفانه پروژه نفوذ از مجموعه های هنری شروع شده است و باید برای جلوگیری از آن افراد مومن و انقلابی نیز به این عرصه ورود پیدا کنند.

در این همایش همچنین آقایان حسینی مسئول دبیرخانه عمار شهرستان خوسف و حسینی نژادمسئول دبیرخانه عمار شهرستان بشرویه به بیان خاطرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها