خبرهای داغ:

اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم فرامرز رضازاده در باغملک برگزار شد

آئین گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید فرامرز رضا زاده با حضور سرهنگ حاجتی معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج)خوزستان،خانواده شهداءو شهدای مدافع حرم و مردم شهرستان در کنار مزار شهید در کوی منجنیق باغملک برگزار شد
کد خبر: ۸۷۸۹۷۷۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه ناحیه باغملک ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بخصوص 300شهید شهرستان و شش شهید مدافع حرم و تقدیر و تشکر از خانواده شهید رضازاده که تلاش کردند این مراسم باشکوه برگزار شودگفت :در سال گذشته شش مرتبه نام باغملک به نیکی در همه جه به نیکی بر سر زبان ها افتادو به برکت همین شهداست که امروز هر گروهی که برای مبارزه با ظلم بلند می شود رد پایی از آرم سپاه در پرچم آن مشاهده می شود


سرگرد شاپور احمدی اظهار کرد :اگر تمام دنیا بخواهند کوچکترین بی احترامی به حریم اهل بیت انجام دهند آجری از حرم حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) ضربه بخورد یک جوان از ایل غیور بهمئی،ممبینی،شیخ،زنگنه،جانکی و بختیاری تا در رگش خون جاری است اجازه نمی دهند و آماده جانفشانی هستند


فرماده سپاه باغملک بیان کرد جوانان غیور ایلات باغملک نشان دادند و ثابت کردند به تمام دنیا که تا ما هستیم فکر و خیال باطلی به سرشان نزند و گوش به امر رهبری هستند و مرتب حوادث خاورمیانه و جهان را رصد می کنند و هر موقع اعلام نیاز شد وارد صحنه می شوند


در ادامه این مراسم سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه  اقتصاد مقاومتی راه و چاه ماست نه برجام ها تصریح کرد: عزت و امنیت مال برجام نیست بلکه مال خون شهداست و این پیام را به دنیا می دهیم و دوست داریم دولت پیرو ولایتش باشد که اگر پیرو ولایت و نوکر مردم شد ما آنها  را دوست داریم.


سرهنگ حاجتی معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص نقض برجام و تمدید تحریم  ها از سوی آمریکا  در گفتگو با خبرنگار باغملک نیوز گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست ، شیطان شیطان است و ماهیتش تغییر نمی کند .


وی عنوان کرد : از سال ۵۷ که انقلاب کردیم و نوری که امام راحل به مملکت تاباند و ما را به ائمه اتصال داد آمریکا از همان زمان دنبال این بود که نگذارد اسلام  آن هم از نوع شیعه در دنیا سر بلند کند .


سرهنگ حاجتی تصریح کرد : شیعه یعنی شهادت ،شرافت پاکی ،منطق ،سرباز ولایت بودن و عاشورا که با این اوصاف سرباز شیعه دستش در دست ابن زیاد نمی دهد و هیچوقت با شیطان پیمان نخواهد بست .


وی افزود : آمریکا از سال ۵۷ وقتی دید این ها خارج از گود آنها بازی می کند شروع به توطئه کرد و به دنبال این نیست که دایه دلسوز تر از مادر باشد  و شرارت های خود را خواهد داشت .


وی با اشاره به اینکه جهاد یعنی مبارزه به استکبار بیان داشت: به گفته حضرت آقا اسلام و آمریکا یک سقف کنار هم نخواهیم ماند تا نابودش نکنیم نمی نشینیم.

 

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: به برکت خون همین شهدای مدافع حرم صدای شکسته شدن استخوان های آمریکا می آید و ستون های آمریکا به لرزه درآمده است .


سرهنگ حاجتی با بیان اینکه هر کس سرباز محض ولایت باشد دوستش داریم اظهار داشت :ما اهل کوفه نیستیم بلکه سرباز ولایت هستیم نمی گذاریم چیزی تکرار شود و عاشورا اتفاق افتد .


وی اذعان داشت : خیال نکنند می توانند  مردم را بازی دهند آن زمان حضرت آقا گفتند با این ها نشست و بر خاست نکنید .


وی با اشاره به اینکه  اقتصاد مقاومتی راه و چاه ماست نه برجام ها تصریح کرد: عزت و امنیت مال برجام نیست بلکه مال خون شهداست و این پیام را به دنیا می دهیم و دوست داریم دولت پیرو ولایتش باشد که اگر پیرو ولایت و نوکر مردم شد ما آنها  را دوست داریم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها