بسیج از دستاوردهای بسیج جامعه زنان گزارش می دهد

اجرای طرح عفاف و حجاب در مدارس ابتدایی

یکی از دستاوردهای سازمان بسیج در راستای توجه به فرهنگ حجاب و حیا اجرای طرح عفاف و حجاب در بین مدارس ابتدایی بوده است.
کد خبر: ۸۷۸۹۹۳۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

زهرا خیری، برگزیده سومین جشنواره سراسری مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به موفقیت بسیج در اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی گفت: یکی از دستاوردهای سازمان بسیج در راستای توجه به فرهنگ حجاب و حیا اجرای طرح عفاف و حجاب در بین مدارس ابتدایی بوده است.

وی افزود: بر همین اساس از طریق اعضای شورای بسیج خواهران طرح عفاف و حجاب و در دبستان دختران مصطفی خمینی(ره) استان البرز اجرا شد.

خیری گفت: این طرح با هدف شناختن هویت زن در جامعه و فواید مثبت بودن یا تبعات منفی بودن یک زن از نظر رفتار و کردار در جامعه، آشنا کردن دختران و پسران برای مقابله با خطرات اجتماعی ، توجه به حیا در دختر به منزله یک ارزش اجرا شده است.

این برگزیده بسیجی تصریح کرد: در این راستا بین دانش آموزان چهارم و تا ششم ابتدایی یک جامعه آماری از وضعیت اعتقادی نسبت به عفاف و حجاب بدست آورده ایم. همچنین 1700 سوال از دانش اموزان در خصوص موضوع عفت و ارائه جواب های این سوالات به کارشناسان،پاسخ به شبهات دانش آموزان، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در مدرسه اجرای مسابقات مختلف و اهدای جوایز نفیس برگزاری کلاس در جنبه های مختلف همچون احترام به پدر و مادر خداشناسی، دوست یابی انجام شده است.


ارسال نظرات