جشن و پایکوبی و شیرینی‌خوران راه انداختند؛ آن را فتح‌الفتوح و آفتاب تابان نام نهادند و حال که طرف مقابل بدعهدی کرده و با وقاحت تمام زیر میز بازی زده است، کل و جز آنچه کرده‌اند را به رهبر معظم انقلاب نسبت می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۸۹۹۴۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

به گزارش بسیج نیوز ؛دانشجویان انقلابی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه استان اصفهان بودند. محسن عادلی نژاد پیش از خطبه نماز جمعه شمال شهر اصفهان و مهرداد اسدی پیش از خطبه نماز جمعه شهر اصفهان سخنرانی کردند.

محسن عادلی‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شمال شهر اصفهان

محسن عادلی‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شمال شهر اصفهان با اشاره به پشت سر گذاشتن روز دانشجو، اظهار کرد: در 16 آذر سال 32 زمانی که نیکسون به ایران آمد جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران برای مقابله با نفوذ او در کشور و خرابکاری او در ایران به مقابله پرداخته و اعتراض کردند و سه تن از دانشجویان به شهادت رسیدند.

وی افزود: بعد از آن روز نیکسون به دانشگاه تهران رفت و از دست مسؤولان وقت ایران دکترای افتخاری حقوق را گرفت.
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان ادامه داد: موضوعی که دانشجویان آن زمان با آن مقابله کردند همان واژه «نفوذ» است که رهبر انقلاب امروز به آن اشاره می‌کنند.

عادلی‌نژاد بیان کرد: نفوذ جریانی با تمرکز روی مسؤولان و تصمیم‌گیران باعث ایجاد مشکل می‌شود و اگر مسؤولان تحت فضای نفوذ قرار گرفته و نظام فکری خود را بر مبنای مخالفت با ارزش‌های انقلاب و نظام قرار دهند، تبعات بسیاری برای ملت ایران به وجود خواهد آمد.

وی تصریح کرد: امروزه با دو تفکر اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی مواجه هستیم؛ اسلام ناب محمدی یعنی اسلام سیاسی، اسلام انقلابی، اسلام مظلومان و ستم دیدگان و اسلامی است که حمایت از مظلوم می‌کند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان تأکید کرد: تفکر دوم مربوط به اسلام آمریکایی است که می‌گوید دین نباید در سیاست تأثیر داشته باشد و این اسلام مربوط به ثروتمندان، سرمایه‌داران و مرفهان بی درد است.

عادلی‌نژاد با اشاره به فسادهای اقتصادی در سطح کشور، عنوان کرد: مطمئناً هر گونه فسادی همچون فساد اقتصادی در کشور اتفاق بیفتد، در هر حکومتی که باشد باعث سلب اعتماد و اطمینان مردم به حکومت می‌شود، همان گونه که طبق گفته معصوم(ع) داریم که حکومت با کفر ادامه دارد، اما با ظلم به مشکل خواهد خورد.

وی ادامه داد: ذهن مسؤولان اگر بر مبنای اسلام آمریکایی باشد عمل آن‌ها در مقابله با فسادهای اقتصادی ناکارآمد خواهد شد همان طور که برخی، صاحبان حقوق‌های نجومی را ذخیره نظام نامیدند؛ بله آنها ذخیره نظام هستند، اما نظامی که بر مبنای اسلام آمریکایی و اسلام سرمایه‌داری باشد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که حقوق‌های نجومی هجوم به ارزش‌های انقلاب است، انقلابی که بر مبنای اسلام درد دیدگان و مظلومان است.

عادلی‌نژاد تصریح کرد: می‌گویند پرداخت حقوق‌های نجومی به صورت قانونی بوده است، سؤال اینجاست که چرا افراد پاک دست و معلمانی را که ماهی یکی دو میلیون تومان حقوق می‌گیرند، محاکمه نمی‌کنند؟ مگر بی قانونی نکرده اند؟

وی گفت: چهار سال پیش بیان کردند که مشکلات کشور با مذاکره با کدخدا حل خواهد شد و در نهایت به نتیجه‌ای به نام برجام رسیدند و امروز می‌بینیم نمایندگان آمریکا با حداکثر آرا به طرح تمدید تحریم‌ها علیه ایران رای می‌دهند که به گفته مقام معظم رهبری نقض صریح برجام است و بعد از آن مسؤولان یکی پشت دیگری گفتند که برجام نقض شده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان عنوان کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که گفتند هر کاری در برجام انجام دادیم با مشورت و نظر رهبر معظم انقلاب بوده است، اما سؤال اینجاست مگر ایشان نگفتند که به مذاکرات خوش بین نیستند؟ مگر نگفتند برای حل مشکلات از توان داخلی استفاده کرده و به جوانان اعتماد کنید و مگر نگفتند آمریکا بدعهد است؟

عادلی‌نژاد تصریح کرد: گفته شد که برای اثبات بدعهدی‌های آمریکا مذاکره کردیم، این موضوع چیز عجیب و جدیدی نیست مگر بد عهدی آمریکا در طول دشمنی‌های چندین و چند ساله اثبات نشده است؟ با نابود کردن فناوی‌های ایران می‌خواستند ثابت کنند آمریکا بد عهد است؟

وی با اشاره به لغو سخنرانی مطهری در مشهد و واکنش رئیس جمهور به این موضوع، بیان کرد: مایه شرمساری لغو سخنرانی است یا مشکلات آب کشاورزان شرق اصفهان است؟ مایه شرمساری بیکاری جوانان و وضعیت فعلی معیشت خانواده های ایرانی نیست؟

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در پایان با اشاره به نظام فکری حاکم بر مسؤولان، خاطرنشان کرد: بصیرت و تشخیص حق از باطل مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه داشته باشیم و تصمیم‌های خود را مبتنی بر آن بگیریم و باید به این توجه داشته باشیم که نظام حاکم بر ذهن افراد بر مبنای اسلام آمریکایی است و یا بر مبنای اسلام ناب و انقلابی؟


مهرداد اسدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان

مهرداد اسدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان با اشاره به تلاش‌های گوناگون دولت و مذاکره کنندگان اظهار کرد: جنبش دانشجویی حمایت از دستگاه اجرایی را نه فقط بر مبنای فرمان امام امت مبنی بر همدلی و همزبانی که به حکم عقل و منطق و وظیفه قطعی می‌داند، اما به واسطه رسالت دانشجویی طرح مسائلی را هم در کشور واجب می‌بینیم.

وی با اشاره به تمدید تحریم‌ها در مجلس سنای آمریکا افزود: دشمن بدعهد که در حال فروپاشی است زیر حرف خود زده که البته جای تعجب نیست چرا که از خصم و دون شیطان بزرگ، انسان عاقل و بصیر انتظاری جز این ندارد.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ذات پلید آمریکا و پیروانش همواره چنین بوده و هست چرا که آن‌ها حتی با نوکر حلقه به گوش و بنده دست‌پرورده خود محمد‌رضا شاه هم وعده خلافی کردند.

اسدی ادامه داد: تعجب از آن است که عده‌ای با ساده‌اندیشی و با تعابیر به ظاهر موجه و اصرار بر محاسبات راه چاره قطعی را منحصراً در مذاکره با دشمن دانستند و بر مبنای فهم و نگرش خود عمل کردند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: جشن و پایکوبی و شیرینی‌خوران راه انداختند؛ آن را فتح‌الفتوح و آفتاب تابان نام نهادند و حال که طرف مقابل بدعهدی کرده و با وقاحت تمام زیر میز بازی زده است، کل و جز آنچه کرده‌اند را به رهبر معظم انقلاب نسبت می‌دهند.

وی تصریح کرد: انتظار و مطالبه جدی ما آن است که دولت و مجلس با درک حقیقی شرایط حساس کنونی در زمانی که ایالات‌متحده با بی‌شرمی تمام تمدید تحریم‌های ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران را تصویب می‌کند؛ چنانچه شایسته است دشمنان پست را آن‌گونه سیلی زنند که از مستی و بی‌عقلی به هوش آیند.

فعال دانشجویی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: معتقدیم در عرصه جنگ نرم اولویت اول دشمن پروژه نفوذ و القای غلط در مسئولان خرد و کلان است و در این بین دلسرد کردن مردم و پراکندن بذر ناامیدی هدفی قطعی برای دشمن است که دنبال می‌کند.

اسدی با اشاره به مسئله حقوق‌های نجومی در کشور اضافه کرد: خیال باطل است که فکر کنیم بازی با لغات در اصل موضوع فساد تغییری ایجاد می‌کند؛ بلکه فساد، فساد است و تفاوتی ندارد اگر اختلاس،تخلف، وام کلان بر‌نگشته، قاچاق سازمان‌یافته و یا دریافت‌های نامتعارف باشد.

وی عنوان کرد: اگر درست و به دور از شعا‌زدگی و حزب‌بازی و سیاسی‌کاری با فسادهای نوظهور دهه هفتاد و قبل از آن‌ که ثمره‌ای کوچک از مانور تجمل برخی آقایان بود، برخورد پشیمان کننده‌ای شده بود؛ آیا کسی جرات می‌کرد در دهه 90 وام ده‌ها میلیاردی بگیرد و برنگرداند و جیب خود و خانواده را از پول بیت‌المال به بهانه‌ها و توجیهات مختلف پر کند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: خواست دانشجویان این است که مسئولان در هر سه قوه و زیرمجموعه آن‌ها به جای سخنرانی و استفاده از کلمات وزین و رنگارنگ بر لزوم مبارزه با فساد، برخوردی قاطع و ریشه‌کن با فساد داشته و پاک‌دستی و ساده‌زیستی را برای زندگی خود برگزینند.
 
وی با اشاره به تبعیت خواص و عوام از اجتهادهای جاهلانه و خودساخته به جای تبعیت از ولی خدا در زمان پیامبر اکرم، تأکید کرد: زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر نیازمند بصیرتی فاطمی است؛ بصیرتی که حق را از ناحق تشخیص دهد و مسیر را در جلوی چشمانمان روشن نماید که این هم جز با تبعیت صادقانه و عملی از امام انقلاب شدنی نیست.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات