خبرهای داغ:
همرزم شهید حاج محمود شفیعی گفت: جوانان این مرز و بوم اجازه نخواهند داد تا دشمنان قسم خورده این کشور، چشم چپ به خاک کشور و حریم اهل بیت داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۸۹۹۸۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، نیک آباد را می شناختم، مرکز بخش جرقویه سفلی، شهری با شهدایی که نامشان بر بستر گیتی نقش بست، شهر کویری که اقتصاد را به سوی مقاومت برد تا محرومیت را خط بکشد ولیکن امروز نیک آباد را به نحوی دیگر شناختم، شهری با یاد شهید مدافع حرم « حاج محمود شفیعی نیک آبادی»

امروز جوانان شرق اصفهانی باید با الگو برداری از شهدایی همچون شهید شفیعی و دیگر شهدای دفاع مقدس، راه درست ایثار و رشادت برای اسلام و ولایت را بپیمایند.

این مراسم عصر امروز در سالن غدیر شهر نیک آباد برگزار شد. علی رغم حضور باشکوه و انبوه مردم عاشق از سراسر شرق اصفهان و استان تهران، مراسم رنگ مظلومیت داشت، انگار همه چشم دل را به سمت سوریه رهسپار کرده بودند تا بگویند دفاع از حریم اسلام را از حاجی بی نشانمان آموختیم.

جوانان ایران اجازه نخواهند داد کسی به کشور نگاه چپ کند

حجت الاسلام صانعی در این مراسم با اشاره اینکه افرادی عارفانه و عاشقانه شهادت را انتخاب کردند، گفت: شهدای مدافعان حرم جایگاه ویژه ای دارند چرا که در غربت و برای دفاع از حریم علومی و نبوی حاضر شدند و تا پای جان برای عزت اسلام به شهادت رسیدند.

وی افزود: جوانان این مرز و بوم اجازه نخواهند داد تا دشمنان قسم خورده این کشور، چشم چپ به خاک کشور و حریم اهل بیت داشته باشند.

امام جمعه شهر نیک آباد اظهار کرد: اگر کسی بخواهد منافع ملت ایران را از بین ببرد، این ملت غیور می ایستد و رزمندگی می کند و آمریکا بداند در خصوص برجام حق سرکشی نخواهد داشت.

وی با اشاره به مدیریت هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب، تاکید کرد: مدیریت و کلام روشنگر رهبری، فکر و عقیده ناب را در جوانان ایجاد کرد و این رفتار، با جوان ایرانی در دفاع از خاک ایران و حریم اسلام همراه است.

همه چیز طبق روالی که شهید دوست داشت، مهیا شد

همرزم شهید حاج محمود شفیعی با اشاره به ویژگی های شهدای مدافع حرم، گفت: شهید ارتباط خاصی با ائمه اطهار داشت و طبق آنچه در وصیت نامه اش نوشته بود، مراسم بزرگداشتش نیز در روز شهادت امام حسن عسگری(ع) مهیا شد.

وی با اشاره با نحوه شهادت شهید شفیعی افزود: طبق شنیده شاهدان عینی، وقتی تیری به پای حاج محمود اصابت کرد، حاجی خودش را محکم و استوار نگهداشت ولی کوردلان شیطان صفت با تیربار به بدن مطهر حاجی زده به نحوی که تیر به گونه اش اصابت کرده و با صورت به زمین افتاد و پیکرش در سوریه جاماند.

رزمنده مدافع حرم تاکید کرد: برخی می گویند مدافعان حرم برای پول می روند ولی باید به همه گفت که رزمندگان مدافع حرم به میل خود و برای دفاع از حریم اسلام عازم سوریه می شوند تا در ایران چادر بر سر خواهرانشان باشد و امنیت در کشور حاکم شود.

در پایان این مراسم، همگان با حضور در کنار یادبود شهید که در گلزار شهدای نیک آباد قرار داده شد، یاد شهید را گرامی داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها