مسوول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در گفتگو با «بسیج»:
رضا رضاپور گفت: یک رکن اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی است. استفاده صحیح شهروندان در چگونگی سبک زندگی، خرید کالای ایرانی نقشی سازنده و مهم در اقتصاد مقاومتی دارد.
کد خبر: ۸۷۹۰۰۲۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

رضا رضا پور مسوول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بسیج سازندگی تهران بزرگ، در جهت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی توافقاتی را با سایر دستگاه های اجرایی داشته که از این طریق بخشی از فعالیت‌های مرتبط  را به شکل تعاملات بیشتر پیش ببرند.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقشی موثر در جهت توانمندسازی با محوریت اقتصاد مقاومتی دارد بیان داشت: کارگاه های آموزشی نقشی مهم در بصیرت افزایی دارند و این در حالی است که چگونگی پیشبرد بهتر اقتصاد مقاومتی را ارائه می‌دهند و مخاطبان در کارگاه‌های آموزشی، عموم  مردم هستند و بسیجیان هم می‌توانند در این دوره شرکت داشته باشند. آموزش در عرصه ملی از عوامل لازم برای حرکت سریع رو به رشد در هر کشوری است بسیج سازندگی حرکت در جهت آموزش اقتصاد مقاومتی را حقیقی می‌کند.

رضاپور بیان داشت: مشارکت مستقیم مردم در اقتصاد نیازمند توانمندشدن است بسیج سازندگی در حوزه کارآفرینی مهارت‌های لازم جهت توانمندسازی بیشتر را ارائه می‌دهد. توانمندسازی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است باید با تکیه بر آموزش و مهارت آموزی کاهش وابستگی، تاکید روی مزیت‌های تولید داخل و تلاش برای خود اتکایی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: یک رکن اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی است و اشتغالزایی یکی از شاخص‌های نشان دهنده میزان رونق اقتصادی کشور است. استفاده صحیح شهروندان در چگونگی سبک زندگی، خرید کالای ایرانی نقشی سازنده و مهم در اقتصاد مقاومتی دارد.

مسوول بسیج سازندگی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی، اقدام به راه اندازی پویش کالای خرید ایرانی کرده در بعضی نواحی مقاومت بسیج سازندگی،  اطلاع رسانی لازم در زمینه چگونگی برگزاری نشست های تخصصی انجام شده است.

ارسال نظرات