مسوول بسیج سازندگی تهران بزرگ در گفتگو با «بسیج» خبر داد:
رضا رضاپور گفت: بسیج سازندگی با هدف توانمند سازی و مهارت افزایی توانسته آموزش فنی و حرفه ای برای بیش از 1600 نفرروز را اجرایی کند.
کد خبر: ۸۷۹۰۰۴۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

رضا رضاپور مسوول بسیج سازندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بسیج سازندگی با هدف توانمند سازی و مهارت افزایی توانسته آموزش فنی و حرفه ای برای بیش از 1600 نفرروز را اجرایی کند که در این راستا، گفتمان سازی و تعاملات مربوط با با برخی سازمان های دولتی اجرایی هماهنگ شده است تا از بین افرادی که دوره های آموزشی را گذرانده اند شغل مناسب دراختیارشان گذاشته شود لذا هماهنگی‌های شغلی لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه هر یک از افراد جامعه می‌توانند کارآفرینان و خلاقان اقتصادی شوند افزود: بسیج سازندگی بر این اعتقاد استوار است که باید هر یک از افراد جامعه توانمندی لازم را کسب کرده و  بتوانند نقش کارآفرینی در اقتصاد را انجام دهند.

رضاپور خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات مهم در عرصه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، نبود و یا فقدان  مهارت لازم است  هر چند ممکن است بسیاری از دارندگان معتبرترین مدارک تحصیلی باشند ولی در زمان اجرایی کردن پروژه نمی‌توانند از فراگیری آموزش‌های علمی، بهره لازم به جامعه را برسانند.

ارسال نظرات