مسوول بسیج مهندسین کشاورزی استان تهران در گفتگو با «بسیج» خبر داد:
علی رعیت خاکی گفت: طرح ملی بسیج "همگام با کشاورز" در 4 شهرستان و استان کشور به عنوان آزمایشی اجرایی شده است که شهرستان پیشوا به عنوان نمونه کشوری در آن انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۷۹۰۰۵۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳

علی رعیت خاکی مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین از اوایل سال 94 با شتاب زیادی کار خود را شروع کرد. اولین اقدامی که انجام دادیم افزایش جذب نیروی انسانی 25 درصدی بوده است.  این در حالی است که فارغ التحصیلان به دو شکل عادی و فعال به عضویت درآمده اند.

وی با بیان اینکه رفع چالش‌های اقتصادی از جمله اهداف تفاهم نامه بوده است افزود: طبق تفاهم‌نامه ای که مابین جهادکشاورزی و سپاه منعقد شده قرار شده است تا با بهره گیری از توانمندی فارغ التحصیلان بسیجی به شناسایی مسائل و مشکلات کشاورزی و سایر بخش‌های اقتصادی بپردازیم و نتایج حاصله را به مراکز مربوطه برسانیم از اینرو بیش از 15 شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مورد نیاز ارائه شده است.

رعیت خاکی در خاتمه افزود: بسیج همگام با کشاورز از طرح‌های موفق آمیزی بوده که به اجرا درآمده است، طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در 4 شهرستان و استان کشور به عنوان پایلوت و آزمایشی اجرایی شده است که این 4 شهرستان عبارت بودند از آمل در استان مازندران، شهرستان گرمی در اردبیل، شوش در استان خوزستان، و شهرستان پیشوا  بوده است که شهرستان پیشوا به عنوان نمونه کشوری هم منتخب شده است.

ارسال نظرات