خبرهای داغ:
حجت الاسلام منفردی در جمع فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان با بیان اینکه ایران و آمریکا دو هویت متضاد دارند و هیچگاه با هم جمع نمی شوند گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اسلام ناب که ظلم ستیز است تکیه دارد ولی آمریکا بر خوی استکباری خود پافشاری دارد.
کد خبر: ۸۷۹۰۰۶۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در نشست بصیرتی حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول در جمع فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان با بیان اینکه ایران و آمریکا دو هویت متضاد دارند و هیچگاه با هم جمع نمی شوند گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اسلام ناب که ظلم ستیز است تکیه دارد ولی آمریکا بر خوی استکباری خود پافشاری دارد.

منفردی افزود: تقابل این دو بلوک با دست کشیدن یکی از طرفین از هویت خود امکان پذیر خواهد شد یعنی یا ایران از اسلام جدا شود و همچون گذشته برده آمریکا شود و یا آمریکا خوی استکباری اش را کنار بگذارد.

وی با برشمردن سیاهه جنایات آمریکا علیه ایران و سایر ملل اظهار داشت: بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایرباس ایران اسلامی برفراز خلیج فارس و قتل عام 290 مسافر بی گناه آن تنها بخشی از اقدامات آمریکا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان تمدید 10 ساله تحریم های «ایسا» از سوی آمریکا را نقض صریح برجام دانست و گفت: عده ای معتقدند تمدید تحریم ها به خاطر دریافت پیام وادادگی برخی مسئولین در درون نظام است.

حجت الاسلام منفردی ادامه داد: وقتی می گویند خزانه خالی است و یا آمریکا می تواند با پرتاب بمب همه تاسیسات ایران را از کار بیاندازد و .. دشمن وادادگی مسئولین را برداشت می کند و لذا در پی کسب امتیاز بیشتر  خواهد بود و نقد را می گیرد و نسیه را بدرقه می کند.

منفردی با اشاره به سخنان اخیر دکتر روحانی افزود:  رئیس جمهور کشورمان نیز به صراحت تمدید تحریم ها را نقض برجام  اعلام کردند و تاکید نمودند این عهدشکنی را بی پاسخ نمی گذاریم.

حجت الاسلام منفردی با بیان اینکه طرف داران سازش با آمریکا را می توان به سه گروه تقسیم کرد گفت: عده ای جریان وابسته به آمریکا هستند و ماموریت دیکته شده بیرونی دارند و گروهی سازش با آمریکا را راه رسیدن به گشایش اقتصادی می دانند و گروهی نیز نزدیک شدن به آمریکا را راه دفع شر استکبار و جلوگیری از حمله نظامی معرفی می کنند.

منفردی در پایان خطاب به دشمنان و هم پیمانان آنها گفت: ما همان ملتی هستیم که در هشت سال جنگ تحمیلی نه تنها در مقابل صدام بلکه در برابر آمریکا و ایادی استکبار که 28 کشور بودند مردانه ایستادیم و دفاع کردیم درحالی که اقتدار امروز را نداشتیم و آمریکا مثل امروز ضعیف نبود.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری از سازش با آمریکا به رفاه و گشایش اقتصادی نرسیده است ادامه داد: مشکل آمریکا با ایران نه چالش هسته ای بلکه وحشت از اقتدار و نفوذ ایران اسلامی در منطقه و جهان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها