خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: امروز شاهد حضور مردم و مدعوین از سراسر استان گلستان در این مراسم هستیم و این مهم را به فال نیک می‎گیریم لذا امروز شاهد بزرگترین رخداد فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و سیاسی در استان گستان هستیم که تا به امروز بی بدیل بوده و هست .
کد خبر: ۸۷۹۰۰۷۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، علی اصغر طهماسبی پیش از ظهر امروز در نخستین کنگره شهدای کارمند استان گلستان اظهار کرد: نخستین اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان از آذر ماه سال گذشته به همت عزیزان در استان به خصوص فرماندهی سپاه نینوا گلستان استارت خورد.

وی افزود: به مدت یک سال بالغ بر 4000 برنامه در استان اقدام شد، در 25 آبان افتتاحیه اجلاسیه را با میزبانی گلستانی های مقیم پایتخت در تهران افتتاح کردیم و از آن روز تا 25 آذر برنامه های متنوع اعم از کنگره بزرگ شهدای اهل سنت و کنگره شهدای دانشجویی برگزار شده و امروز کنگره بزرگ کارمندان استان در شرف عملیات است و برنامه های متنوع دیگری در روزهای منتهی به اختتامیه در دست اجراست.

طهماسبی خطاب به حضار متذکر شد: امروز شاهد حضور مردم و مدعوین از سراسر استان گلستان در این مراسم هستیم و این مهم را به فال نیک میگیریم لذا امروز شاهد بزرگترین رخداد فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و سیاسی در استان گستان هستیم که تا به امروز بی بدیل بوده و هست .

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان همچنین خاطرنشان کرد: باید در هر پست و مقامی که هستیم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و امیدواریم ما کارکنان، روسا، مدیران، دانشگاهیان، ورزشکاران و هنرمندان استان راه عزیزان شهید را استمرار ببخشیم.

 وی گفت: خداوند را شاکریم که بر خوان نعمت شهدا نشتسه ایم و راه این بزرگواران گرانقدر را با پوست و گوشت و استخوان و روح خود ادامه خواهیم داد.

 طهماسبی در پایان به دیدار با مقام معظم رهبری اشاره داشت و افزود: در آن جلسه که شرفیاب حضور در محضر مقام عظمای ولایت شدیم بر موضوع وحدت استان گلستان اشاره شد، بی تردید استان گلستان نمونه بارز وحدت در ملل مسلمان جهان است.

گفتنی است استان گلستان 4000 شهید به خونه نهفته از اقشار مختلف تقدیم نظام و انقلاب کرده است که 124 شهید گلگون کفن آن از قشر کارمندان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها