خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوا استان گلستان گفت: خواسته مشترک شهیدان انقلاب اسلامی از مردم و مسئولان تنها نگذاشتن ولایت فقیه، امام و رهبری بود
کد خبر: ۸۷۹۰۰۷۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گنبدمسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در مراسم یادواره سردار شهید سیدمختار حسینی و 69 شهید دهستان فجر گنبدکاووس اظهار داشت: شهیدان برای حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های آن و تحت فرمان رهبری، جان خویش را نثار کردند. 

وی با اشاره به چگونگی تحمیل جنگ از سوی استکبار جهانی بر ملت ایران و حمایت های همه جانبه آنان از صدام افزود: با این حال ملت و رزمندگان اسلام با سلاح ایمان و تبعیت از ولایت فقیه و با کمترین امکانات، رشادت های زیادی از خود نشان دادند که قدرت های بزرگ متحیر شدند. 

وی تصریح کرد: به برکت خون شهدا و رهبری های امام راحل و جانشین خلف ایشان، تاکنون دشمنان نتوانسته اند به انقلاب اسلامی آسیب برسانند. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان همچنین یادآور شد: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار نظامی قرار دارد و دشمنان جرات حمله به کشور را ندارند. 

آخوند ابراهیم اسکندرنژاد امام جماعت روستای پشمک پناده بخش مرکزی گنبدکاووس نیز دراین مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز آسایش و امنیت ما مرهون خون شهیدان است که مردم باید قدردان آن باشند.
وی با تبریک در پیش بودن هفته وحدت افزود: شهیدان با نثار خون خود، درخت اسلام را آبیاری و بیمه کردند و منشاء برکات زیادی برای ملت شدند.

آخوند اسکندرنژاد اضافه کرد: شهیدان از ما می خواهند تا با حفظ وحدت و انسجام خود در برابر دشمنان بایستیم و مشارکت فعالی درامور سیاسی و اجتماعی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: شهیدان ما همچون شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا جان خود را برای احیای اسلام نثار کردند و امروز اگر راه شهیدان را ادامه ندهیم به آنان خیانت کرده ایم.
در این مراسم همراه با مداحی و قرائت وصیت نامه شهید بود و در مسجد جامع روستای قوینلی با حضور برخی مسئولان گنبدکاووس و اقشار مختلف مردم دهستان فجر برگزار شد، از برخی خانواده های شهدا تجلیل شد

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها