خبرگزاری بسیج: پیاده روی با شکوه جاماندگان کربلا در روز اربعین سالار و سرور شهیدان در تهران از میدان امام حسین (ع) تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد و عاشقان سیدالشهدا در قبله تهران ندای ((لبیک یا حسین)) سر دادند و با زمزمه حسین حسین غبار از جانشان شستند.
کد خبر: ۸۷۹۰۱۳۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹

مهندس داود رحیمی، رئیس اداره برق شهرستان ری و مسئول پایگاه مرکزی بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، به همراه بسیجیان منطقه برق ری در چهارمین سال مراسم پیاده روی اربعین اقدام به پرپایی ایستگاه صلواتی با نام ((پنج تن آل عبا)) در محل ورودی منطقه برق شهرستان ری کردند.

در ایستگاه صلواتی بسیجیان دلاور با پخش حدود 10هزار ظرف شله زرد و چای نذری از زائران و جاماندگان کربلای حسینی پذیرایی کردند و در کنار آن نسبت به برقراری ایستگاه صلواتی به منظور واکس زدن کفش های زائرین توسط جوان پرشور بسیجی و همچنین اقدام به پرپایی دو چادر  ایستگاه  تست سلامت مجزا جهت خواهران و برادران  با ارائه خدمات پزشکی رایگان از زائرین میزبانی به عمل آمد که با استقبال گرم زائرین مواجه شد. در طول مراسم در محل ایستگاه صلواتی مداحان اهل بیت جوان و نوجوان نوحه سرایی و مداحی می کردند که به روحانی تر شدن مراسم افزوده بود.

  حضور مسئولین نظامی و انتظامی شهرستان از جمله سردار نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)، سرهنگ بور بور جانشین سپاه سیدالشهدا(ع) و سرهنگ طلوعی فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم الحسنی از ایستگاه صلواتی بازدید و از بسیجیان تلاشگر توزیع برق استان تهران تقدیر کردند.

همچنین نماز جماعت ظهر و عصر اربعین به امامت حجه الاسلام خدایاری با حضور پرشکوه خواهران و برادران زوار اربعین در مقابل ایستگاه صلواتی برپا و تلاوت زیارت نامه اربعین توسط مداح اهل بیت آقای معتمدی برگزار شد.

شایان ذکر است تمامی هزینه های ایستگاه صلواتی توسط همکاران بسیجی شرکت توزیع برق استان تهران  تامین شده بود.

 

ارسال نظرات