کد خبر: ۸۷۹۰۱۵۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک و تهنیت آغاز امامت و ولایت عهدی مولای عالم به محضر مومنین و نمازگزاران گفت: امام زمان(عج) منجی بشریت است و باید صبر کنیم و در مسیر او گام برداریم.
حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی افزود: امامت امام زمان(عج) باید به عنوان یکی از مباحث در مدارس و دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه راه اندازی شود .

وی با اشاره به تمدید تحریم‌های ده ساله امریکا علیه ایران گفت: با وجودی که اکثریت قاطع نمایندگان مجالس امریکا علیه ایران رای دادند و دشمنی خود را اثبات کردند، اما عده‌ای در داخل کشور ادعا می‌کنند ما باید با دنیا تعامل کنیم.

امام جمعه دوگنبدان بیان کرد: آمریکایی ها دنیا و خودشان را مسخره کرده‌اند و می‌گویند این تحریم نیست بلکه این تمدید تحریم است .

وی با بیان اینکه مقام معطم رهبری فرمودند اولین شرط برای پذیرش برجام این است که باید همه تحریم ها لغو شود، گفت: برخی می گویند در برجام همه امور با مشورت و دستور رهبر انقلاب انجام شد که این یک دروغ بزرگ است مگر یادتان رفت که رهبری گفتند عجله نکنید زیرا مقام معظم رهبری می‌دانست که امروزی نیز هست و آنها تحریم‌ها را ادامه خواهند داد.

امام جمعه دوگنبدان با اشاره به اینکه رهبری بارها فرمودند من خوش‌بین نیستم و آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند افزود: امروزه مشاهده می کنیم که صحبت های رهبر درست بوده و شیطان بزرگ همچنان به دشمنی خود علیه ملت ایران ادامه می دهد.

ارسال نظرات